Gå til innhold

Til dere som har fått barn nr 4, revnet dere med siste? Eventuelt to veldig tette (rundt 1år mellomrom).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk barn for 11 mnd siden og skal nå i desember ha nr4. Har revnet litt med alle de andre, men såpass lite at det hverken synes eller at jeg merket noe særlig til det etter fødsel. Grodde superfint.

Derimot har jeg aldri fått to så tette og er nå litt nervøs for at det kanskje kan påvirke at det ikke var så lenge siden sist underlivet fikk seg en påkjenning?

Noen erfaringer?

Anonymkode: 4b3cd...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar vel ikke 12 mnd å gro. Så tiden siden forrige fødsel har ingenting å si.

Anonymkode: 9843d...f05

Skrevet

Jeg har 2 tette og fikk beskjed om at det var noe av grunnen til null revner med nr 2

Anonymkode: 13df3...2af

Skrevet

Ja, skulle heller tro det var motsatt. Om noe så er det litt videre så kort tid siden forrige fødsel.

Anonymkode: 282b3...57b

Skrevet

16 måneder mellom mine 2, trengte kun et par pyntesting med nr. 2 :) Med første fikk jeg dyp vaginal-rift også.

Anonymkode: e8024...f56

• Liker 1
Skrevet

Med nr en fikk jeg noen rifter og måtte sy ett par sting. Nr to kom på 3 timer og ingen rifter, nr tre (som kom 12 mnd etter nr 2) kom på under en time, heller ingen rifter da.

Anonymkode: 65bce...5aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...