Gå til innhold

Swims jakke og høyde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen tynne på ca 153 som har Swims jakke? Blir den for stor? 

Bor på bygda og har ikke mulighet til å prøve, så tenkte spørre før jeg bestiller. 

Anonymkode: 7271d...432

Skrevet

Hei, jeg er rundt 154 cm og har Swims Lausanne i XS. Er ikke særlig tynn, mer normal/kompakt… jakken sitter greit på, men det blir litt for trangt med boblejakken som hører med under. Hadde nok gått for S om jeg skulle kjøpt jakken i dag. Er du tynn vil nok XS passe perfekt, og du får nok også god plass i den slik at den varmer bedre på vinteren.

Vet ikke hvordan Swims er i størrelsen i dag, da jakken min er 5 år gammel - men har akkurat snakket med en bekjent som måtte gå ned en størrelse i jakken.

Anonymkode: 70e76...474

Skrevet

Tenker du Swims Davos? Jeg er ca 163 og slank og har den i Small. Den er i lengste laget, men XS ville blitt for trang og for kort i ermene. Du kan vel bare bestille XS på nettet fra butikker som har gratis retur? Utfordringen er at de har revidert parkaen flere ganger. Før var den mer voluminøs og en tanke kortere. Nå har de laget den mer slim-fit og litt lengre. I dag er det Davos III som er i salg. Ei jeg kjenner som er litt lavere enn meg og spedbygd så utrolig bra ut i XS. Satt som et skudd. Dette var en eldre modell. Ikke meningen å forvirre deg altså. Kan anbefale parkaen, da den er så lett og myk og ikke minst vanntett.🥰 Men føler de ødela det kule designet da de produserte de nye modellene. 

Anonymkode: 00ed4...180

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...