foxie Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Min venninne skal gifte seg. Har derfor lyst til å gi henne et "utdrikkingslag". Noen gode forslag til en hyggelig dag for en gravid brud?? Hun er ikke glad i spa og massasje...........Håper noen har noen gode tips...
liv Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Er hun av den sporty typen da? Laserworld? Karaokekveld?
lil Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 "Bli ny dag" hos en eller annen fargespesialist/sminkeexpert? Superflott middag på gourmetresturant med alkoholfri vin til? Dette hadde ihvertfall jeg likt om jeg hadde vært gravid. Og for å være helt ærlig tror jeg nesten at jeg hadde likt det bedre i mitt eget utdrikningslag også, enn den fallskjermhoppingen min forlover truer med
Lúthien Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Det spørs jo på hvor langt i svangerskapet hun er kommet, men mange er ofte litt småkvalm eller blir lett sliten, så jeg ville lagt opp til noe rolig som ikke tar hele dagen og langt ut på kveld/natt. Jeg så et sted her i Bergen som har "kurs" for utdrikningslag og andre grupper hvor man kan lære å lage smykker, keramikk, malerier og annet. Det kan jo bli koselig! Noe som inkluderer god mat og alkoholfri drikke er jo også bra, men pass på at det er et sted hvor man ikke blir bombadert av sterke lukter, for mange gravide blir kvalme av det. Noen får også helt aversjon mot noen typer mat, så kanskje det kunne vært lurt å sjekke litt på forhånd om det er noe dere bør unngå. Bli ny dag er jo nevnt tidligere. Jeg vet hun Cecilie Kjensli damen (dildodronningen?!) kjører "kurs" for hvordan beholde tenningen og opprettholde et godt sexliv etter bryllupet, og jeg tror det skal være lagt opp på en litt morsom måte. Vennekveld hjemme med gaver hun skal gjette på, filme hilsener fra gamle kjente (lærere, ekser (trå forsiktig! ), gamle klassekamerater... osv og vise på skjerm og sånt noe er jo alltid en slager. Er det tidlig i graviditeten og hun er i god form kan jo det meste gjøres. Go-kart, sånn laser-skyte-greier, bowling...
tommeline Skrevet 3. oktober 2005 #5 Skrevet 3. oktober 2005 Er det ikke begrensning på go-kart hvis man er gravid? Ville i alle fall sjekket det først. Hva med å dra på stand-upshow el? Kan det være aktuelt med båttur? Hvis det er om sommeren kan dere arrangere uteaktiviteter som kubb, bocha, badminton, volleyball i kombinasjon med picnic.
Gjest Piper Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 Hva med å invitere alle hjem til deg eller en annen, der dere disker opp med god mat og drikke. Ha en skikkelig venninnekveld hjemme, for det er sikkert noe hun vil sette pris på. Må jo ikke være noe som hender ute
Søta Skrevet 3. oktober 2005 #7 Skrevet 3. oktober 2005 Hva liker hun å drive med på fritiden??? Kokkekurs??? Keramikk???
shi Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 Ost og te kveld. Forskjellige tesorter og oster, finn gode kombinasjoner etc lik en ost og vin kveld. Det er godt, kos og åpner for en skikkelig slarve kveld, gjerne med spørsmål/oppgaver om minner og opplevelser med de forskjellige vennene. Om jeg hadde vært en gravid brud er dette noe jeg hadde satt pris på, alle edru og ikke en slitsom "heisa"tur. Og alle mine venner ville blitt bedre kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå