AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Er det gambling å sende inn jobbsøknad til bedrift uten at noen andre har lest den forhånd? Finnes det forslag der ute hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 90b25...70a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det gambling å sende inn jobbsøknad til bedrift uten at noen andre har lest den forhånd? Finnes det forslag der ute hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 90b25...70a Nei? Jeg gjør dette hver gang jeg søker. Jeg antar at du har brukt tid på den, skrevet den godt, formulert deg godt, ikke har feil i skrivingen og kan stå inne for det du skriver? Anonymkode: 2a2ea...0da
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Kanskje din mor kan lese den? Anonymkode: 8b987...c75
Brunello Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei? Jeg gjør dette hver gang jeg søker. Jeg antar at du har brukt tid på den, skrevet den godt, formulert deg godt, ikke har feil i skrivingen og kan stå inne for det du skriver? Anonymkode: 2a2ea...0da Antagelsen stemmer sikkert ikke. 47 av 50 søknader fra folk med relativt høy utdanning er elendig skrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå