Gå til innhold

Erfaringer med Pierre Robert strømpebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter strømpebukser med 40+ denier og så at Pierre Robert har noen på matbutikken :) Husker ikke nøyaktig pris, men det var en som het Comfort som visstnok ikke skulle gli nedover (jeg sliter med at strømpebukser glir nedover mellom beina) og en 2-pakning med vanlige Pierre Robert strømpebukser som var noe billigere enn Comfort-modellen. 

Noen som har erfaring med strømpebuksene deres generelt? Glir de nedover? Er Comfort-modellen verdt/ikke verdt pengene?

Anonymkode: 92739...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd Comfy-strømpebukse og jeg syns den satt godt på meg.

Anonymkode: d3ea6...751

Skrevet

Ullstrømpebuksene er gode. De tynne er holdbare men gnager. 

Anonymkode: fc572...ce3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har prøvd Comfy-strømpebukse og jeg syns den satt godt på meg.

De siger altså ikke mellom beina bare man reiser seg opp? 

ts

Skrevet

Ullstrømpebuksene er gode. De tynne er holdbare men gnager. 

Anonymkode: fc572...ce3

Jeg har en del strømpebukser i ull fra før av og var på jakt etter noen litt glattere 😄

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De siger altså ikke mellom beina bare man reiser seg opp? 

ts

De gjør ikke det på meg, men det kan sikkert være forskjell avhengig av kroppsfasong.

Skrevet

Strømpebuksene fra Pierre Robert er de eneste som virkelig sitter godt på meg uten å gli ned. Pleier å hamstre når de er på tilbud og når de prises ned mot slutten av sesongen. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp så store som mulig. Tips for at de ikke skal skli ned er å ha trusa over. Eller aller best: bruk body over strømpebuksa. 

Anonymkode: 624f8...ba8

Skrevet
cleangal skrev (1 time siden):

Strømpebuksene fra Pierre Robert er de eneste som virkelig sitter godt på meg uten å gli ned. Pleier å hamstre når de er på tilbud og når de prises ned mot slutten av sesongen. 

Hvilken modell pleier du å kjøpe? 2-pakning med "vanlige" Pierre Robert strømpebukser var sånn sett billigere enn én Comfort-modell :)

ts 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøp så store som mulig. Tips for at de ikke skal skli ned er å ha trusa over. Eller aller best: bruk body over strømpebuksa. 

Jeg bruker XS normalt og den minste modellen i de fleste strømpebukser er vel 36-40, så jeg tror ikke at strømpebuksene mine er for små for meg :vetikke:

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker du truse både innenfor og utenpå strømpebuksa da eller bare truse utenpå?

Anonymkode: e3d21...432

Skrevet

Jeg synes Pierre Robert er dritsmå. De er alltid for korte, får midja nede på hoftene selv med den største størrelsen. 

Anonymkode: 09eb9...d35

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Pierre Robert er dritsmå. De er alltid for korte, får midja nede på hoftene selv med den største størrelsen. 

Kommer nok an på kroppsform. Jeg har lange bein, Pierre Robert er et av de få merkene som ikke er for korte. Bruker vanligvis medium størrelsen.

Anonymkode: 275d8...330

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er 163, så dette er et ikke-problem for meg 😄

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja skikkelig irriterende. Bruker gravid-strømpebukse selv om jeg ikke er gravid, men de rekker helt opp til puppene 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruker du truse både innenfor og utenpå strømpebuksa da eller bare truse utenpå?

Bare utenpå. Strømpebukse er jo en truse i seg selv med ben. Så enten bare strømpebukse som truse, eller en truse/body utenpå i tilfelle den siger ned. Gjerne en string som sitter litt etter. 

Skrevet

min erfaring med pierre robert er at de har ekstremt dårlig kvalitet i forhold til prisen. Hvis du vil ha dårlige strømpebukser så velg i et minste noen som er billige. Eller  betal litt mer for noen som faktisk er verd prisen.

Skrevet

Jeg har en del Pierre Robert. Sitter godt på meg. Både når jeg var xs og nå som jeg er s (164cm). Jeg har de lenge og, så opplever at de har god kvalitet. Siger ikke ned, bare hvis de er for store. 

Anonymkode: 34b30...8c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...