Gå til innhold

å si til henne du er verdens vakreste kvinne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke tanker går hos ei kvinne da?

ja, jeg ser hun smiler og tar imot det... er det betydningsord for å henne å høre?

Hvilke betydningsord fikk du høre når du fant en gutt som likte deg særdeles godt, og dere ble glad i hverandre.

Anonymkode: ff8dc...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er idiotisk, ingen er verdens vakreste.

Setter pris på ekte, ærlige, oppriktige komplimenter, fortrinnsvis om personligheten min, liker ikke smiger. Husker ikke hva samboer sa i begynnelsen.

Anonymkode: bf242...e88

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Jeg hadde smilt og sakt takk, men hadde jo ikke trodd på det en plass. Vet da utmerket godt at jeg ikke er verdens vakreste kvinne 😅 

Setter uendelig mye mer pris på om noen skjønner humoren min, skryter av noe jeg har gjort bra, tar fram noen av kvalitetene ved meg de faktisk liker. Utseendet kommer ca på sisteplass over komplimenter jeg liker å få. 

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du risikerer å stille deg selv i et dårlig lys hvis du sier dette på en måte som at du mener at dette er komplimentet over alle kompliment. Hvem vil vel egentlig bli valgt på grunn av utseende, og hva sier det om deg hvis du velger ut fra utseende?

Du må gjerne si det, men ikke få det til å høres ut som om det er den sentrale delen av hennes betydning for deg. Eller at du forventer at hun skal være takknemlig for at du mener det.

Du er i et minefelt her.

Anonymkode: 74ec4...a3e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

ja, jeg ser hun smiler og tar imot det... er det betydningsord for å henne å høre?

Hvilke betydningsord fikk du høre når du fant en gutt som likte deg særdeles godt, og dere ble glad i hverandre.

Jeg tenker at han er en idiot. 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ledd og spurt om han hadde fått testet synet i det siste... Superlativ-komplimenter blir veldig fort latterlige og overdrevne - et mer realistisk, reelt og personlig kompliment jeg faktisk kan tro på at er ektefølt er mye mer verdt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

Det hadde jeg ikke trodd på og hadde sagt at han måtte ta seg en tur på Specsavers.  Beklager altså, men å si sånt er egentlig teit. At noen kan synes at jeg er søt og sånt tror jeg på, men det blir for svulstig å si at man er verdens vakreste. 

Det er egentlig bedre å ha fokus på personligheten til dama enn å overdrive på den måten i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lurt på hvorfor han prøver så hardt med meningsløs smiger, og blitt veldig skeptisk på hvilke intensjoner han egentlig har. 

"Du er så vakker/søt" både føles og høres bedre ut. "Du er verdens vakreste" er ren løyn, og det vet alle. 

De beste komplimentene blir sagt med ærlighet, og de blir sagt ikke fordi man vil smigre seg til noe. 

Anonymkode: 54039...9f0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenker jo at du enten er en tosk eller tar meg for å være en tosk. Alternativt begge deler. Uansett ser jeg ikke for meg at forholdet ville vært spesielt langvarig.

At en er "vakker" er ikke noe en normal person trenger høre. Folk flest har viktigere ting å tenke på enn om de er "pene". Om en er smart, lur, god i fotball (dog ikke verdens beste, om du altså ikke ER i verdenstoppen) eller andre viktige ting? Det tenker nok folk litt på. Om typen (eller dama) begynner å si du er "verdens beste" i utseende ville jeg lurt på om vedkommende hadde fått noe hardt i planeten.

Anonymkode: 8df6f...d79

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg ikke vil høre,for det er jo ikke sant. Jeg vil ha ekte komplimenter som kommer fra hjertet,visst ikke kan man bare holde kjeft

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært så forelsket at jeg faktisk mente at vedkommende var verdens vakreste, men da er det jo ikke subjektiv skjønnhet i form av geometriske ansiktstrekk o.l jeg mente. Hen ville ikke ha meg så hen fikk aldri høre det, da. Men selv vet jeg jo at jeg ikke er verdens vakreste, hadde den som sa det lagt til "i mine øyne" kunne jeg kanskje likt det. Jeg er nå litt gammeldags romantisk av meg, da.

Anonymkode: e7dba...752

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok begynt å le av den flåsete setningen der... 

Anonymkode: 81441...893

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min elskede sier daglig at jeg er verdens vakreste. ❤️

Alle vet jo at det er umulig å bli verdens vakreste objektivt sett. Men jeg setter utrolig pris på komplimentet fordi jeg vet at for han er det sant fordi han elsker meg og er forelsket i meg. Så derfor gjør det meg glad og at jeg føler meg elsket og at han er veldig  tiltrukket av  meg. At jeg er den vakreste av alle i hans øyne. ❤️

Og slik skal det være når man elsker noen romantisk og er forelska 💕

Synes det er veldig trist at folk hardner hjerte sitt og ikke kan gi hverandre slike komplimenter. Jeg synest alle fortjener å ha en kjærest som synes de er verdens vakreste 💕

Jeg synest det samme om han (at han i mine øyne er verdens vakreste mann) fordi han  er den jeg elsker og er forelsket og tiltrukket av. Ekte  Forelskelse gjør at vi synes den personen vi er forelsket i er verdens vakreste ❤️

Jeg synest det er et veldig fint kompliment dersom du mener det og det er sant for deg. Men ikke si det bare for å imponere dersom du ikke mener det helt fra hjertet.. 

Endret av Isprinsessen7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig med alle dere som ikke har behov for å høre noe fint om utseendet. 

Jeg har behov for bekreftelse, ikke kun på personligheten min. Jeg trenger ikke å høre at jeg er verdens vakreste, men jeg må føle at han synes jeg er flott. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest På druen

Det blir akkurat det samme som når en mann sier "elsker deg" alt for tidlig. Tenker at han enten er psykisk ustabil eller stokk dum i huet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hun tenker sikkert at du lyver, eller at du har en skjult agenda på å komme i buksa hennes. 

Ingen dame går rundt og tenker de er verdens fineste. 

Det er også litt patetisk som mann å putte en dame på en pidestall på denne måten uten en gang og være i et forhold. 

Om du er i et seriøst forhold og er hodestups forelsket, så kan jeg se litt mellom fingrene, men "verdens" vakreste kvinne. Kanskje finne et annet adjektiv, eller ordlegge deg på en annen måte. Ta utgangspunkt i personligheten hennes. 

Anonymkode: 24d87...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis noen kommer med sånne svulstige uttalelser om meg, så ler jeg som regel. Eventuelt tenker at mannen er en tulling, som tror at jenter er dumme og faktisk tror på sånne ting. 
Hva betyr forresten betydningsord? Aldri hørt før. 

Anonymkode: d1c9b...c07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...