AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Long story short. Jeg er 29 år, sluttet på diane p-piller i nov/des 2019, fikk ikke mensen tilbake. Begynte på hormonpiller sommeren 2020, hjalp ikke (enkel og dobbel letrozol), begynte så med prøverør. Har blitt gravid noen ganger, men har mistet (på prøverør). Nå var jeg med gynekolog ifbm utvidet celleprøve, og så spør hun om jeg venter mensen snart 😮 Det er jo hele problemet mitt, at jeg ikke har eggløsning og mensen. Vet noen hvorfor hun spurte om det? Kan hun se noe som tyder på det? Jeg tørr ikke å få noen forhåpninger.. Men åååå så lykkelig jeg hadde blitt. Tilleggsinfo: jeg mistet i uke 5+4 for 3,5 uke siden. Føler dere her inne sitter på så mye kunnskap ❤️ Anonymkode: 6d80a...98e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Ja, de ser omtrentlig hvor man ser ut til å være i syklus. Anonymkode: e0d82...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Hei, Da jeg var en gang på en rutinemessig gynekolog time, så så legen med ultralyd at min mensen var på vei. Jeg var i ca. syklusdag 23 (pleier å ha regelmessig mensen omtrent 24-26 dager) Jeg kan dessverre ikke svare på de andre spørsmål du har. Men hvis du lurer på om legen kan se mensen som er på vei da er svaret Ja, de kan se det med ultralyd. Ønsker deg masse lykke til !!❤🙌🏽 Anonymkode: 85b8a...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå