AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Trenger noen tips til julegaver til en jente på 11 år og en gutt på 14 år. Maks 500 kroner pr gave😊 Ingen veldig spesielle interesser sånn sett annet enn typisk for alderen 😊 Anonymkode: 50e8f...6b2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Klær til jente Anonymkode: abcdc...3c4 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Swell flaske hvis de ikke har det allerede. Gutt: hva driver han med? Treningstrøyer, liten Bluetooth høytaler, boxere, treningsbag, kule klær, hengekøye til turbruk, caps, gode vinterhansker som ser nøytrale ut.. Anonymkode: dab13...64d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Swell flaske hvis de ikke har det allerede. Gutt: hva driver han med? Treningstrøyer, liten Bluetooth høytaler, boxere, treningsbag, kule klær, hengekøye til turbruk, caps, gode vinterhansker som ser nøytrale ut.. Anonymkode: dab13...64d Swell har de ikke, men de har Ideal of sweeden vet jeg. Gutten gamer, men har det meste og ønsker seg ikke noe nytt. Han har også alt som er nevnt. Greia er at barna har alt, men de er veldig snille og takknemlige barn så jeg ønsket å gi noe. Penger er litt kjedelig 😊 Anonymkode: 50e8f...6b2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 Min 11 årige jente ønsker seg rituals produkter, det er visst superpopulært blant vennene hennes nå Anonymkode: 12f22...65d 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 Hvis gutten gamer så kan du gi han gavekort på play station/xbox/nintendo switch/ steam, hva enn han spiller på. ikke kjøp klær til ..noen, med mindre man vet hva de ønsker seg, man har ikke samme klesstil så gavekort til kjøpesenter er bedre sånn sett. Anonymkode: 7afbc...bf8
Anki- Skrevet 17. oktober 2021 #8 Skrevet 17. oktober 2021 Hva med å spørre ungene eller foreldrene til ungene? De har sikkert mer peiling på ønsker enn folk på KG. Sånn utenom det, så synes jeg kinogavekort høres ut som en bra gave, eventuelt sammen med noe snacks
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Mine 12 (jente) og gutt (14) får drikkeflaskesekker til rundt 500kr til jul som en av gavene. Yngste skal også få boksesekk/handsker til ca den summen. Til bursdagen fikk hun stor gymball, manualer, yogamatte og strikker. Vil ha eget treningsstudio i kjelleren. Begge får nye klubbovertrekksdrakter ny extra playstation kontroll til besøk står også på ønskelisten til begge to. Ifjor kjøpte jeg veggholdere til kontrollene så de ikke alltid lå strødd på bordet. til både barnas søskenbarn i ca den alderen og mine har jeg tidligere kjøpt myke sherpapledd. Mine ligger under teppe året rundt i sofaen. 12-åringen ønsker seg gavekort på Starbucks. Hun ønsker seg også kule tekopper og masse forskjellig te og egen teboks. Til 14-pringen har jeg ett år fått tak et stort rødt exitskilt med pil til rommet Begge mine får også nye fotballer til jul. Mine har av andre fått julesengesett i flanell. Mine likte å få litt julestemning Anonymkode: 871f2...57d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 Kinogavekort eller gavekort til et senter så han kan kjøpe seg det han vil selv til 14-åringen. Til jenter har jeg hatt stor suksess med Tassen-produkter (skåler og krus), gjerne fylt med godteri. Det kan funke til gutt også, de er jo litt morsomme. Ei av mine nieser endte med å ønske seg hele serien etter å ha fått en skål av meg et år. Det ble en fast greie, så når hun nå flytter hjemmefra har hun med seg krus og skåler som minner om tante.😉 Anonymkode: a4be2...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå