AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Skrevet 15. oktober 2021 Har for det meste kjøpt klær til jenta mi på Lindex, og syntes de har hatt så god passform. Nå vokser hun snart ut av 86, og jeg sliter litt med å finne klær jeg syntes er fine og som har litt romslig passform i størrelse 92. Syntes mye av Lindex sitt ikke er så fint (elsker klærne opp til 86, men 92+ blir litt spesielt for min smak). Newbie og HM er voldsomt smalt. Tips til merker? pris har ikke så mye og si, men liker det enkelt og uten alt for mye farger og figurer. Litt går altså. Anonymkode: 5763c...637
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Tips: På Cubus sine barneklær, i alle fall bukser, så har de gjerne symbolene #1, #2 og #3 på lappene som er festet utenpå dem. Det gjenspeiler om det er trange bukser, litt løsere bukser etc. Husker ikke helt hva som var hva, men det var pga passform at man hadde det påført. Sjekk med de som jobber der. Ellers er vi veldig glade i joggebukser her i huset på barn. De har ofte strikk i livet, og er lettere å bruke. Anonymkode: 52011...62f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har for det meste kjøpt klær til jenta mi på Lindex, og syntes de har hatt så god passform. Nå vokser hun snart ut av 86, og jeg sliter litt med å finne klær jeg syntes er fine og som har litt romslig passform i størrelse 92. Syntes mye av Lindex sitt ikke er så fint (elsker klærne opp til 86, men 92+ blir litt spesielt for min smak). Newbie og HM er voldsomt smalt. Tips til merker? pris har ikke så mye og si, men liker det enkelt og uten alt for mye farger og figurer. Litt går altså. Anonymkode: 5763c...637 Tror vi brukte Kappahl, Polarn o Pyret og Lindex på vår store 92-er. Anonymkode: dd39d...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå