AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #1 Del Skrevet 15. oktober 2021 Hvilken vaskemaskin har du? Er du fornøyd? Anonymkode: 05980...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg har Electrolux "perfect Care" med 10 kg kapasitet på fullt program, og er veldig fornøyd. Den passer godt til vår familie som ofte har store og tunge vasker, med mye tungt arbeidstøy og tunge gardiner som må vaskes ofte. Jeg bruker ofte dampprogrammet til klær som egentlig ikke er møkkete, men som behøver en liten oppfriskning før bruk. Den har også Wi-fi for den som er interessert i det, men jeg har ikke hatt behov for å koble den opp til nettet. Anonymkode: 6bd56...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. oktober 2021 #3 Del Skrevet 15. oktober 2021 Samsung. 9kg kapasitet. Med en eneste bryter for å styre program. Vaskemiddel og tøymykner heller jeg bare i kassetten, så styrer maskina resten selv og sier ifra når det begynner å bli tomt. Ekstremt stille maskin. Kostet rundt 8000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Del Skrevet 15. oktober 2021 Samsung EcoBubble 9 kg kapasitet. Liker den ikke. Må alltid justere temperatur, antall skyllinger og sentrifugehastighet, siden ingen programmer passer til det jeg ønsker å vaske. Bruker lang tid. Synes ullprogrammet vasker for hardt. Men fikk den gratis, så… Var mye mer fornøyd med den gamle Bosch-maskinen, selv om jeg var skeptisk til den i begynnelsen. Elsket nemlig AEG-en jeg kjøpte da jeg flyttet hjemmefra. Den ga seg dessverre etter 12 års trofast tjeneste. Anonymkode: c1e79...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Del Skrevet 15. oktober 2021 Miele. Den bråker litt og har ikke så mange fancy funksjoner, men den fungerer utmerket til vårt bruk. Den har programmer som passer oss og tidsutsettelse. Klærne blir alltid rene. Den er bare tre år, så vi har ennå ingen erfaring med hvor holdbar den er, men vi har lest og hørt at andre har gode erfaringer med merket. Anonymkode: 1c646...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Del Skrevet 15. oktober 2021 Samsung et eller annet. Kun en knapp, tilpasser program selv og er koblet opp mot wifi slik at jeg får beskjed når vasken er ferdig. Det siste er en funksjon jeg har blitt veldig glad i da vi har mange etasjer. Anonymkode: b3881...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 15. oktober 2021 #7 Del Skrevet 15. oktober 2021 Electrolux et eller annet. Jeg er fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Del Skrevet 15. oktober 2021 Bosch. 9 kg. Den er veldig stillegående sammenlignet med den gamle maskinen jeg hadde. Jeg har bare hatt den i 14 dager, og så langt er jeg veldig fornøyd. Anonymkode: 33e1d...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #9 Del Skrevet 15. oktober 2021 Bosch med automatisk dosering av såpe og tøymykner. Veldig fornøyd! Anonymkode: 992f0...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. oktober 2021 #10 Del Skrevet 15. oktober 2021 Har en fra Samsung, fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 15. oktober 2021 #11 Del Skrevet 15. oktober 2021 Denne! Kombimaskin vask/tørk (pga plass) er veldig fornøyd! AEG L9WSC167A KOMBI VASK/TØRK - Power.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #12 Del Skrevet 16. oktober 2021 Electrolux. Veldig fornøyd! Det jeg ALDRI skal ha igjen er Samsung, problemene startet etter noen få uker. Hadde mange nok feil til at den ble skrotet før det var gått et år. Men servicen hos Samsung var så dårlig at det endte med at vi måtte kjøpe ny maskin, selv om vi skulle fått ny på garantien/reklamasjon. Fikk til slutt pengene tilbake, men det var over tre mnd etter at maskinen gikk i stykker for siste gang. Er jo helt sjangseløst at en familie på 4 kan være uten vaskemaskin i ukesvis! Anonymkode: 598e8...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 17. oktober 2021 #13 Del Skrevet 17. oktober 2021 En fra AEG, er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 17. oktober 2021 #14 Del Skrevet 17. oktober 2021 Har Samsung, husker ikke typen, men ikke automatisk dosering av vaskemiddel osv, men med WiFi. Er godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #15 Del Skrevet 17. oktober 2021 Samsung. Veldig dårlig Appstyring. Anonymkode: 110ab...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. oktober 2021 #16 Del Skrevet 17. oktober 2021 Bosch Maxx. Har hatt den i 15-16 år nå og tror oppheng for trommel begynner å gi seg. De siste månedene har det vært rabalder når den starter å sentrifugere. Tenker det blir ny snart. Sikter på Bosch eller Miele, siden jeg har god erfaring med førstnevnte og Miele ofte kommer opp som "best i test". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #17 Del Skrevet 17. oktober 2021 Miele, hatt den i 15 år og er fornøyd. Det er virkelig kvalitet på Miele sine produkter. Anonymkode: 1223f...26a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #18 Del Skrevet 17. oktober 2021 Miele. Kjøpte den på salg til 3999 for snart 10 år siden, og den gjør jobben sin like godt enda, selv med to barnehagebarn og store mengder grus! Anonymkode: d149e...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #19 Del Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Miele. Kjøpte den på salg til 3999 for snart 10 år siden, og den gjør jobben sin like godt enda, selv med to barnehagebarn og store mengder grus! Anonymkode: d149e...87f Ingenting slår Miele! Anonymkode: 992f0...ff6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #20 Del Skrevet 17. oktober 2021 Bosch. Veldig fornøyd! Anonymkode: d1d95...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå