AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Syns det er så mange utro menn og kvinner.. Det kan jo umulig finnes så mange blinde folk der ute Anonymkode: c64e7...2ae
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg vet at mannen min er utro, men han vet ikke at jeg vet det. Klarer ikke å gi slipp på han og vil ikke at han skal gå fra meg. Det er vanskelig å holde på denne hemmeligheten og en dag smeller det nok fra meg. Anonymkode: 0f386...74f 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg vet at fruen var utro en periode, men hun vet ikke at jeg vet. Høres sikkert psyko ut fra utsiden, men jeg har tilgitt henne, uten at hun vet at jeg har tilgitt henne. Min begrunnelse er at vi hadde en dårlig periode på 2 år, hvor heller ikke jeg var på mitt beste i forholdet. Jeg var frustrert over at vi kranglet en del, og lukket skallet en periode. Så er det ikke slik at jeg sier at det er okay å være utro om ting ikke er bra på hjemmebane, men med barn i lag, så ville jeg heller satse på min familie, enn å etablere noe nytt. Anonymkode: b8a77...298 7
Tenkmedhodet Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Fruen er utro når det passer henne. Har kun med sex å gjøre - ikke kjærlighet. Har registrert at det er en oppfatning blant mange her at det er vanskelig for dere å skille mellom de to, men det går så absolutt helt fint. Monogami er noe som aldri fungerer, men som pga samfunnsmessige årsaker forsvarer på liv og død. Man hadde hatt mye mindre problemer om man hadde et litt mer nyansert tankesett rundt ting. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 Tenkmedhodet skrev (26 minutter siden): Fruen er utro når det passer henne. Har kun med sex å gjøre - ikke kjærlighet. Har registrert at det er en oppfatning blant mange her at det er vanskelig for dere å skille mellom de to, men det går så absolutt helt fint. Monogami er noe som aldri fungerer, men som pga samfunnsmessige årsaker forsvarer på liv og død. Man hadde hatt mye mindre problemer om man hadde et litt mer nyansert tankesett rundt ting. Det der høres mer ut som et åpent forhold enn utroskap. Er dama utro, så gjør hun jo det i skjul for deg. Anonymkode: b8a77...298 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at mannen min er utro, men han vet ikke at jeg vet det. Klarer ikke å gi slipp på han og vil ikke at han skal gå fra meg. Det er vanskelig å holde på denne hemmeligheten og en dag smeller det nok fra meg. Anonymkode: 0f386...74f Hvordan fant du det ut? Jeg har vært elskerinne, og jeg tror at kona hans visste det men aldri sa det, av samme grunn som deg. Grunnen til at jeg tror det, er at hun mistenkte noe og spurte han rett ut en gang, og han kom med et litt tåpelig svar, besvarte spørsmål med et spørsmål.. Og så tok hun det aldri opp igjen, men endret seg i oppførsel og fra mitt perspektiv virkelig satt klørne i han. Begrenset friheten hans, plutselig skulle man "tilfeldigvis" bare dele lokasjon og passord og sånt, hun facetimet hver gang han var på reiser for å sjekke at det ikke var andre på hotellet (vanligvis hadde hun bare ringt), og så ble hun sykemeldt og trengte han 24/7 osv. Litt av grunnen til at vi avsluttet, så hun fikk jo "viljen" sin og ble kvitt meg! Jeg tror hun har funnet spor i meldinger eller mailer, det er nok ikke så vanskelig selv når man tror man er smart og sletter alt. Eller hun har tatt en telefon til riktige folk og hørt ryktene. Og så har hun aldri sagt det fordi de har store problemer i ekteskapet og skilsmisse har vært tema fra hans side, så hun vet at om hun sier hun vet så risikerer hun å dytte han ut døren.. Og inn i armene på meg tenker hun kanskje, men jeg er over han. Anonymkode: e55de...c7d 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg tenker at hvis jeg noen gang stilltiende aksepterer utroskap, så er det fordi jeg er ferdig med den romantiske delen av forholdet og bare fortsetter av praktiske grunner. Altså at jeg i utgangspunktet er helt likegyldig til mannen. Anonymkode: 7970f...333 1
Mrs Robinson Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at mannen min er utro, men han vet ikke at jeg vet det. Klarer ikke å gi slipp på han og vil ikke at han skal gå fra meg. Det er vanskelig å holde på denne hemmeligheten og en dag smeller det nok fra meg. Anonymkode: 0f386...74f Her er det jo du som sitter med makta? Han kommer ikke til å forlate deg dersom du avslører det, det er snarere omvendt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #9 Skrevet 15. oktober 2021 Samboeren hans vet han har en på si. Men pga fasaden så må han bli. Anonymkode: 19f2d...379 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #10 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Samboeren hans vet han har en på si. Men pga fasaden så må han bli. Anonymkode: 19f2d...379 Hva tenker du om han som person når han er så opptatt av fasade? Anonymkode: 7970f...333 1
Gjest Lunaris Skrevet 15. oktober 2021 #11 Skrevet 15. oktober 2021 Syns synd på disse kvinnene. For et liv.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #12 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva tenker du om han som person når han er så opptatt av fasade? Anonymkode: 7970f...333 Det er samboeren som er opptatt av fasaden. Anonymkode: 19f2d...379 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #13 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er samboeren som er opptatt av fasaden. Anonymkode: 19f2d...379 Han må jo nødvendigvis være like opptatt av fasaden som henne, siden han er 50% deltakende i å opprettholde den Anonymkode: 8aae4...813 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #14 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er samboeren som er opptatt av fasaden. Anonymkode: 19f2d...379 Ååå, han har ikke noe valg mener du? Han må holde på fasaden fordi konen har bestemt det? Han bryr seg ikke, men er nødt til å gjøre som han får beskjed om? Hvorfor lyer han ikke konen ang troskap da? Anonymkode: 5550e...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #15 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ååå, han har ikke noe valg mener du? Han må holde på fasaden fordi konen har bestemt det? Han bryr seg ikke, men er nødt til å gjøre som han får beskjed om? Hvorfor lyer han ikke konen ang troskap da? Anonymkode: 5550e...6c0 Han har valg så det holder. Men han velger å bli fordi hun bruker barna mot han. Da er valget plutselig snevret inn… Anonymkode: 19f2d...379 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #16 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg er en av de som valgte ikke si noe og jeg ville valgt det igjen uten at det handler om fasade eller noe annet andre måtte legge i det. Jeg tenker det får være opp til hver og en hvordan de vil håndtere slikt. Anonymkode: 1b51e...977
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #17 Skrevet 15. oktober 2021 Tenkmedhodet skrev (2 timer siden): Fruen er utro når det passer henne. Har kun med sex å gjøre - ikke kjærlighet. Har registrert at det er en oppfatning blant mange her at det er vanskelig for dere å skille mellom de to, men det går så absolutt helt fint. Monogami er noe som aldri fungerer, men som pga samfunnsmessige årsaker forsvarer på liv og død. Man hadde hatt mye mindre problemer om man hadde et litt mer nyansert tankesett rundt ting. Monogami handler om å velge en partner for resten av livet. I teorien er du monogam selv. Dere er knyttet sammen av følelser og sikkert andre ting. Dersom forholdet tåler det, og en klarer å skille ut sex til å bare være en del av forholdet, på linje med en middag dere vanligvis spiser sammen, da kan du både invitere andre til middag, og godt spise middag hver for dere, med andre av og til. Noen få klarer dette, og kaller det gjerne et åpent forhold, for andre er det uakseptabelt da seksualiteten er forbeholdt parforholdet. Anonymkode: 5b0d0...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå