AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Hva tanker dere om fotobok gave? Har bestilt fotobok til mamma til jul med 120 bildesider. Bilder av alle barn og barnebarn og minner. Kostet over 1000 kr egentlig, men med rabatten ble det 600 og noe. Er så vanskelig å kjøpe til mamma da hun har alt liksom. hadde dere blitt glad for ei slik gave? Anonymkode: 6150b...b87
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2 Skrevet 15. oktober 2021 Hun blir nok glad for den gaven:)Jeg hadde satt pris på det:) Anonymkode: 917b9...329 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Det hadde jeg likt veldig godt Anonymkode: 8340f...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 For meg er det en ubrukelig gave, og virker veldig lettvint fra din side. Setter meg aldri ned for å se i album. Blir bare til at albumet ligger urørt. Et nei fra meg. Anonymkode: 8961c...f26
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For meg er det en ubrukelig gave, og virker veldig lettvint fra din side. Setter meg aldri ned for å se i album. Blir bare til at albumet ligger urørt. Et nei fra meg. Anonymkode: 8961c...f26 Lettvint? Jeg har brukt flere dager på å finne bilder, dele inn sider, og lage dette albumet. Det er faktisk mer lettvint å gå i butikken og kjøpe noe, eller bestille noe på nett. Nå i dag har de aller fleste bilder på tlf eller på pc. Mamma f esk. Har bilder på pc og er ikke flink til å bruke program som tar vare på bilene. Når pc’n tar kveld forsvinner også bildene. Det er noe med å ha ei fotobok tenker jeg da Anonymkode: 6150b...b87 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 Fotobok er alt annet enn lettvint, det er en grunn til at jeg har utsatt i to år å lage en 😅 Det er en kjempefin gave! Jeg elsker gamle album, det er så mye verdi i dem. Særlig i disse dager hvor vi bare har bilder på mobilen, som plutselig kan forsvinne ut i intet. Kjør på! Anonymkode: 07b4e...13a 3
laviniabcn79 Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg lager album til svigers og mine foreldre fra året som gikk hevrt år. det er desidert ikke enkelt, men det er favorittgaven deres. og de har jo alt fra før.. 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 Fotobok er ledig koselig akkurat når en får det, og man blir selvsagt glad for det. Men den ender som oftest bakerst i et skap, på loftet og glemt bort. Er bare enda mer rot i hjemmet. Anonymkode: 1d316...602 1
Pås Skrevet 15. oktober 2021 #9 Skrevet 15. oktober 2021 Elsker fotobøker av barn og barnebarn! Min gamle mor pleier også å få en slik av barnebarn og oldebarn, den ligger ALLTID på toppen av haugen med blader/aviser hun leser! Så at hun blar den i den svært ofte er helt sikkert! 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #10 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg lager fotobok og kalender til svigers. Ikke til mamma. Mamma ville aldri bladd noe særlig i de. Men svigers har masse bilder og er opptatt av slekt og viser stadig frem noe når vi er på besøk. Like fremt viser de fotoboksene og kalenderen til sine besøk av øvrige venner og familie. Jeg lager fotobok av vår kjernefamilie samt noen feriebilder med resten av familien, og kalender av kun av alle barnebarna (mine nevøer og nieser og barn). De er så glade for gaven, og synes det er ekstra fint at også resten av barnebarna blir inkludert. De er vant til å få kalender av en svigerdatter med kun to av barnebarna (som er helsøsken) selv om de faktisk er flere søsken, og det har svigers uttrykt at de synes er litt synd selv om bildene av de to er fine. Tror du bare må vurdere om hun er typen til å bla i fotoalbum, du kjenner moren din best 😊 Anonymkode: bc873...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #11 Skrevet 15. oktober 2021 Det hadde jeg blitt veldig glad for. Vet hvor mye arbeid det er med fotobok og. Anonymkode: 9a017...550 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå