Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og deres felles barn. De skal ikke sove på samme sted, og blir borte hele helga. Barnet skal på en happening og de vil begge være der. Jeg synes det er flott at de begge skal være der sammen for barnet, men at de skal reise sammen, og at jeg ikke fikk vite det før tilfeldigvis av barnet i dag gjør meg gal! 
Hun har prøvd å ødelegge for oss siden dag en, og uansett hva hun har gjort har vi måttet reparere, eks da hun flyttet til en annen kant av landet og forlot to fortvilte barn hos oss i flere år. Vi har hjulpet henne med penger, latt henne være her når hun ikke har hatt andre steder å være, vært barnevakt for hennes særkullsbarn etc. Bare for at hun skal sette oss opp mot hverandre når hun finner det ut. 

Jeg koker over!! Og ja, bare si at jeg er en kjip stemor, men jeg synes jeg er ganske raus, og har bestandig behandlet ungene hennes godt. Og bare sånn for ordens skyld, jeg er kokings på mannen min. 

Anonymkode: 8992b...f0f

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli med du også? Ellers må du bare stole på mannen din. 

Anonymkode: a96c9...976

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke være med??

Om du ikke kan, prøv å hev deg over det selv om det er vanskelig.

Mest sannsynlig bryr han seg ikke om den gærne kjærringa, men er med for barnas skyld.

Anonymkode: e1079...c4c

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bli med du også? Ellers må du bare stole på mannen din. 

Anonymkode: a96c9...976

Nei, jeg skal ikke være med. Er ikke invitert med. 

Skrevet

Spesielt. Hva slags aktivitet er det som krever at et barn har med seg to skilte foreldre?

Anonymkode: 6f9f5...cd1

• Liker 22
Skrevet

God tir ! Er sånn med barn. Du må stole på han. 

Anonymkode: 575a5...8fc

Skrevet

Hva er det du egentlig har rota deg borti? Det der hadde jeg aldri giddet.

Anonymkode: 2b978...a6a

• Liker 15
Skrevet

Hadde jeg ikke akseptert. 

Anonymkode: 69494...564

• Liker 5
Gjest rampenissen72
Skrevet

Moralen i historien; Ikke bli sammen med menn/kvinner som har barn fra før. 

Alle single - les og lær av andres feil. 

Skrevet

Oi! Ikke greit! 

Hvorfor overkjører mannen din deg sånn? Han må da snakke med deg først. Han vet jo at du ønsker det beste for barna, så det å bare kjøre på uten å snakke med deg er faktisk bare overkjøring for han vet du ville sagt ja.. Absolutt ikke greit og jeg ville blitt veldig såret. 

Anonymkode: 0f694...026

• Liker 7
Gjest SnooHamsters3080
Skrevet

I utgangspunktet burde det jo være en bra ting at de kan dra sammen på tur for barnets beste, men at du ikke blir informert om det er i mine øyne uakseptabelt. Hvertfall sett eksens oppførsel som du nevnte tidligere. Om mannen min skulle dratt på en tur med sin eks hadde jeg absolutt ikke likt det, men om det var nødvendig måtte jeg jo bare la det gå. DERIMOT - om jeg ikke hadde fått beskjed om at hans eks skulle være med.. det hadde vært uakseptabelt. Slike ting tenker jeg det er naturlig og egentlig ganske nødvendig å informere om?

Skrevet

Vet ikke om jeg er så bekymret for ligging, og nå i natt kjenner jeg at jeg bryr meg minimalt om det. Men jeg synes det er så jævelsk irriterende at her bare glatter vi på fasaden og reiser på tur sammen. Når han vet hvordan vi alle har lidd i perioder. 
Og sist jeg hørte hadde hun ikke ett sted å sove, og han skal ligge på hotell så jeg blir ikke overrasket om hun spør om å få dele rom med han. 

• Liker 3
Gjest SnooHamsters3080
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og sist jeg hørte hadde hun ikke ett sted å sove, og han skal ligge på hotell så jeg blir ikke overrasket om hun spør om å få dele rom med han. 

Dette høres jo helt sykt ut. Tror du mannen din godtatt at hun skulle få dele rom med han?

Skrevet
SnooHamsters3080 skrev (Akkurat nå):

Dette høres jo helt sykt ut. Tror du mannen din godtatt at hun skulle få dele rom med han?

Vet ikke, har lyst til å si nei, men ikke trodde jeg at han ville på en 8 timers biltur sammen med henne heller så hva vet vel jeg…

• Liker 8
Skrevet

Du får ønske han god tur og masse god sex 😋

Gjest SnooHamsters3080
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke, har lyst til å si nei, men ikke trodde jeg at han ville på en 8 timers biltur sammen med henne heller så hva vet vel jeg…

Uff, jeg skjønner at dette er utrolig kjipt og vondt for deg.. :(

Skrevet

Her burde du sette ned foten. Utrolig dårlig og merkelig at han ikke har fortalt deg det selv! Og at han tenker at det er helt okei. Det virkelig som du har strukket deg langt og det er faktisk lov for deg å kreve noen grenser også. Jeg ville satt grensen her og krevd først og fremst svar på hvorfor han ikke fortalte det og sagt at jeg synes det faktisk er ugreit at han reiser på denne turen. 

• Liker 5
Skrevet

Forstår forresten veldig godt hvor sint og forvirret du føler deg nå. Har følt den samme følelsen i en lignende situasjon. Ikke gøy når de strekker den strikken såpass langt. Man vil jo virkelig unngå å nekte en far å delta på ting med barnet eller sette noen kjepper i hjulene, når det gjelder foreldresamarbeid. Men, å skjule ting…det skaper et tillitsproblem og så har man det gående..

• Liker 3
Skrevet

Folk finner seg i altfor mye. Sett grenser!

Anonymkode: 13f81...735

• Liker 6
Skrevet

Merkelig at du ikke er invitert.

Jeg ville invitert med meg selv😇

Anonymkode: e1079...c4c

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...