Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Barnet mitt fyller seks år, og skal ha guttene i klassen på besøk til helgen. Hva liker 6 år gamle gutter å gjøre i bursdagsbesøk? Tips til leker/aktiviteter ? 
takk 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ramponere huset og skrike og slåss 😅

Anonymkode: cf0ff...94b

• Liker 1
Skrevet

Huff, det er det jeg frykter 😱

Skrevet

Flasketuten peker på, skattejakt eller fisking etter godteposer. Stolleken er fortsatt gøy, eller danse/stopp-leken. Så går det en del tid til mat og kaker. 

Pass på å ha litt aktiviteter eller lekeområder  så de ikke blir «kreative» 😅  Vi har gjerne avsluttet siste 10-15 minutter med en liten film for å roe ned..

Anonymkode: c0c86...d9a

Skrevet

Adjektivhistorie!! 😄

Pro tip: Ha gjerne med et avsnitt om at tannfeen visste at xx skulle feire bursdagen sin, og lurte på om det kanskje var en del flere løse tenner der å samle opp.. Noe a la det. ;) Det hadde vi en gang, og da begynte de selvsagt plutselig å nevne at "jeg har faktisk en løs tann".. 😅

Fest halen på grisen. Premie til vinneren. 

Pro tip: Husker at en gang det gikk "skeis" hos oss ble en av barna lei seg da vi delte ut ballonger til alle, og barnet ikke fikk i "rett" farge. Så om noe slikt skal gjøres så kan det være veldig viktig for noen få barn at man passer på å ha mange nok ballonger i de samme fargene. Det enkleste er nok å bare ha det til pynt, i ferdig oppsatte "buketter" som henger rundt omkring.

Pro tip (igjen): Noen foreldre er helt ekstreme med tanke på sunt kosthold. En gang valgte en 5-åring (tror de var ca så gamle da) heller gulrot enn kake. Jeg synes man må kunne kose seg med kake når man feirer bursdag, men det kan være en idé å sjekke ut hvordan resten av foreldrene er slik sett.

Lykke til.

Anonymkode: 6251e...bfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...