AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Før jeg ble sammen med han som er mannen i mitt liv, var jeg sammen med en mann som ikke var bra for meg. Det forholdet bar preg av psykisk vold, gaslighting, avvisning, flørt med andre og utroskap. Jeg var svært ung da jeg ble sammen med han og var i tidlig 30årene da jeg kom meg ut av forholdet. I det forholdet opplevde jeg en vanvittig trang til å ha sex konstant. Jeg har alltid likt sex, og avvisningen fra han gjorde at jeg ble desperat etter mer sex. Det ble som en besettelse. I tillegg visste han hva som tente meg, osv. Selv om jeg sjeldent fikk orgasme under sex, for det fikk jeg ikke lov til. Jeg hadde også en del sex som singel mellom eksen og min nåværende mann. Da også uten orgasme siden jeg ikke var vant til det. Nå har jeg vært sammen med mannen min i 4 år. Gift i 2 av de. Og i starten hadde vi et dampende hett sexliv. Det var helt fantastisk. Han lærte meg også å slappe av og nyte og å få orgasme. Han bryr seg virkelig om hva jeg liker og vil under sex. Nå får jeg omtrent orgasme hver gang vi har sex, noe vi har 5-10 ganger i uka alt ettersom. Men til problemet. Jeg har nå i det siste ikke vært så keen på sex. Synes det har blitt litt et ork og et mas. Blir sjeldent våt uten lange forspill. I tillegg blir jeg lett sår siden mannens penis er stor. Jeg elsker å kose med han, men blir ikke våt og kåt eller fylt av lyst. Nå er jeg i slutten av 30årene. Og lurer på. Er det vanlig at sexlysten dabber av med årene? Dette er et helt ukjent område for meg. Og jeg synes det er rett og slett trist da dette virkelig er mannen i mitt liv. Jeg ønsker å ha like lyst på han som jeg hadde på eksen. Og jeg skjønner ikke at jeg ikke har det, siden mannen min er 1000 ganger bedre på alle områder. Er det noe jeg kan gjøre for å få mer lyst? Burde jeg droppe orgasmene? Kan det være at de gjør meg mindre kåt? Hilsen frustrert kvinne Anonymkode: a90b9...cab
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Tror lysten minker med årene et forhold varer. I starten har man sex HELE tiden, men så blir man jo lei. Vi har vært sammen i 6 år, og nå er det jo andre ting som minker sexlysten min, men jeg merker generelt at sex har blitt et "ork". Vi kvinner trenger ofte litt forspill for å bli våt og slippe rifter, å i det hele tatt få lyst! Men når jeg er alene, kan jeg få orgasme på 2min, uten alt det "styret" som er før/etter sex. Det går vel i perioder, men hvis det er noe du sliter med sikt, må dere vurdere å piffe opp ting litt, gjøre noe nytt. Anonymkode: a40c7...472 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Dere har veldig ofte sex. Nesten 2 ganger daglig. Som jo er gøy, men for andre enn atleter blir kroppen sliten av et sånt tempo. Kanskje lysta di kommer tilbake om dere har sex LITT sjeldnere? Kanskje bruker mer tid på å gjøre noe spennende hver for dere eller sammen. Anonymkode: 20e60...57d 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Det er vanlig at sexlyst svinger gjennom livet. Du er vel egentlig heldig om du har din første nedsving nå. Det kan svinge opp igjen også. Ikke ha sex du ikke ønsker og nyter og gi kroppen ro og tid. Panikk er ikke nødvendig, og ødelegger du ikke ytterligere ved å ha sex uten nytelse og glede vil lysten trolig komme tilbake. Å bli sår, stress og fokus på annet kan ha medført dette. Panikk, stess over dette og sex du ikke ønsker kan gjøre det permanent, så pust med magen og stol på at det er naturlig å svinge i lyst. Fjern eventuelle problemer som kan ha ført til dette. Angående sårhet bruk tid og glid, og pass på at underlivet har sunn bakteriekultur. Anonymkode: aba56...028 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #5 Skrevet 15. oktober 2021 Vet ikke om du går på hormonprevensjon, men kjenner til,flere som ikke fikk bivirkninger form av nedsatt sexlyst før,etter flere år. Så kom lysten tilbake igjen da de sluttet på det. Selv gikk jeg fra å ha sterk sexdrive til null etter jeg fikk satt inn hormonspiral. Så kom lysten tilbake ‘over natta igjen etter legen nappet den ut🥳 Anonymkode: 2659e...97a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå