AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Vi er en fin gjeng unge kvinner som fint koser oss uten alkohol. 😍 Ønsker å feire bursdag på en koselig restaurant som gjerne også har god dessert (evt. at spisestedene har så sene åpningstider som mulig på en lørdag) Koselig, avslappet atmosfære, behagelig lys, gjerne no dansbar musikk, men skal være chic og fint sted. God mat, bra porsjoner. Vet ikke om aktivitet er no særlig viktig å få med på denne dagen...? I så fall finnes det no liknende aktiviteter enn Escape Room? Trenger altså forslag til passende restaurant, dessert-sted, samt no aktivitet. Til slutt lurer jeg på; er det egentlig koseligst å feire hjemme denne gangen, eller er det mer stas å feire alt ute? ❤️ Anonymkode: e6345...e70
Mollert Skrevet 20. oktober 2021 #2 Skrevet 20. oktober 2021 Vanskelig å foreslå restaurant når du ikke skriver hvilken by det er snakk om. Men uten alkohol er restaurant og dessert ei fin feiring. Eller så går det an å ta det på hyttetur dersom en har tilgang til det? Med ballonger og stæsj som setter stemningen, middag, spill, kake osv. Det går også an å markere bursdag med å dra på spa? De har som regel "våtavdeling" med basseng og sånn som dere kan kose dere med sammen. Jeg tror jeg synes det er mest stas å feire ute. Da slipper du å fikse skikkelig mat hjemme og styre og ordne. (Jeg synes det krever mer av alt å ta det hjemme vs. på ei hytte. Det blir jo styr det også, men "kravene" til mat og sånn er mindre der, en bruker enklere løsning på hytta) Dersom du går for restaurant tenker jeg at det holder med det du har tenkt. Det er ikke nødvendig å legge opp en hel dag med først aktiviteter og så restaurant f.eks.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Hvor i landet bor dere, og ca hvor i lendet ønsker du at prisklassen skal være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå