AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Altså den mildeste som er reseptbelagt. Dette er jo en "uskyldig" resept, burde kunne gå an å få per e-konsultasjon? Noen som vet? Skal sies at legen ikke kjenner meg veldig godt. Har vært innom han to ganger på ti år tror jeg. Anonymkode: a68a3...bb1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Altså den mildeste som er reseptbelagt. Dette er jo en "uskyldig" resept, burde kunne gå an å få per e-konsultasjon? Noen som vet? Skal sies at legen ikke kjenner meg veldig godt. Har vært innom han to ganger på ti år tror jeg. Anonymkode: a68a3...bb1 Kommer vel litt an på hvilke diagnoser som er registrert på deg og hvilken bakgrunn du har? Jeg fikk resept på dette via telefonkonsultasjon i dag. Men legen kjenner meg godt da 🙂 lykke til Anonymkode: 49d2d...876
Duff Skrevet 15. oktober 2021 #3 Skrevet 15. oktober 2021 Hvis årsaken til at du trenger kortison er noe du har vert til lege for før så kan det gå. Er det krem ja men er det tabletter må du nok ha en time.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #4 Skrevet 15. oktober 2021 Ring legekontoret og spør 🙄 Anonymkode: 02e59...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå