Gå til innhold

Tinder (nok en gang) - jeg skjønner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg matchet med en fyr for et par uker siden. Jeg skrev til han, men han svarte ikke. Så da sletta jeg han noen få dager etter. Og nå har han altså likt meg igjen. Altså, hva er greia liksom? 🤷‍♀️ Er dette et typisk eksempel på en som bare prøver å samle på flest mulig match? 

Anonymkode: c15d2...842

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har fått deg opp igjen etter du slettet han må han ha lagd ny profil?

Anonymkode: 1d2eb...ba2

Skrevet

Okei, er det sånn det funker. Men antar han bare samler på matcher uansett.. 🙄

ts 

Anonymkode: c15d2...842

Skrevet

Det skjer støtt og stadig. Han swiper alle til høyre sikkert

Skrevet

Menn pleier å sveipe alle til høgre. Så ikke ta match som et komplement. Det er bare slik menn og datingverden har blitt👻

Anonymkode: 15f6f...983

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn pleier å sveipe alle til høgre. Så ikke ta match som et komplement. Det er bare slik menn og datingverden har blitt👻

Er ikke det en ganske fordomsfull uttalelse? Ikke alle mannfolk sveiper alt og alle til høyre. Det er ikke veldig mange sveip man har på en dag, da gir det lite mening å kaste bort de få sveip man har på søppel, unnskyld uttrykket ;)

Edit: "søppel" er i denne sammenheng profiler som klart faller utenfor egne prefeanser, åpenbare svindelprofiler og de som av andre grunner er totalt uaktuelle

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
Skrevet

Han kjører nok alle høyre.

Anonymkode: 1fc94...69b

Gjest Dustete
Skrevet (endret)

Match-samler. Swiper høyre på absolutt ALLE. Han hadde noen han var mer interisert i å snakke med, derfor svarte han aldri deg.

Endret av Dustete
Skrevet
sjonkelrolf skrev (1 time siden):

Er ikke det en ganske fordomsfull uttalelse? Ikke alle mannfolk sveiper alt og alle til høyre. Det er ikke veldig mange sveip man har på en dag, da gir det lite mening å kaste bort de få sveip man har på søppel, unnskyld uttrykket ;)

Edit: "søppel" er i denne sammenheng profiler som klart faller utenfor egne prefeanser, åpenbare svindelprofiler og de som av andre grunner er totalt uaktuelle

Flere med min mening her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Flere med min mening her. 

Det gjør ikke uttalelsen mindre fordomsfull av den grunn...

Og forresten, det er fullt mulig å samle på matcher selv om man ikke sveiper alt og alle til høyre ;)

Gjest TheCatLady
Skrevet

Trenger vel ikke å ha laget ny profil vel? Jeg synes det virket som at etter en stund så dukket alle opp igjen selv om jeg ikke hadde likt dem, men mulig de lagde ny profil eller restartet den. 

Jeg har opplevd det samme. Noen sveiper liker på alle uansett og gjør det kanskje uansett og husker ikke om de har gjort det før. 

Opplevde faktisk et par ganger at en fyr likte meg og vi fikk match. Han la ikke skjul på at han hadde likt meg før det, men det ble ikke noe ut av det noen av gangene vi skrev :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...