Gå til innhold

Barnefar hadde sex med eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk fra barnefar i graviditeten. Barnefar har et barn fra tidligere hvor han tok kontakt og inviterte til overnatting og campingtur. Denne damen hadde på daværende tidspunkt kjæreste og er bipolar og har ikke kontroll på livet sitt. Glemte igjen bleiebøtta hos han og gjett hva jeg finner.. en blodig kondom i den Bøtta. Er ekstremt bekymret for mitt barn når det kommer til at det etter hvert skal være hos far. Hun har så dårlige holdninger, verdier og havner fort i en manisk periode. Hva gjør jeg her? Hun er nå en del av hans liv igjen.

Anonymkode: 5fee7...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så mye du kan gjøre med akkurat det, dessverre. Han er faren, og ungen har rett på samvær med sin far.  

Anonymkode: d6a2b...ab3

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel ikke så mye du kan gjøre med akkurat det, dessverre. Han er faren, og ungen har rett på samvær med sin far.  

Anonymkode: d6a2b...ab3

Problemet er at jeg er redd de holdningene hennes går utover barnet.

• Liker 1
Skrevet

Hvis de bor sammen, så kan du melde bekymring til BV, så får de ta en vurdering. Har hun sitt eget barn boende hos seg?

Anonymkode: ab128...061

• Liker 5
Skrevet

Hun har dårlige verdier? Enn han som er småbarnsfar som ligger med en psykisk syk dame med dårlige holdninger som kommer til å gå utover barnet? Har han gode verdier?

Damene kommer og går. Faren til barnet ditt blir du aldri kvitt.

Anonymkode: 7ae10...7dd

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis de bor sammen, så kan du melde bekymring til BV, så får de ta en vurdering. Har hun sitt eget barn boende hos seg?

Anonymkode: ab128...061

Nei. 40% etter retten bestemte det

Skrevet

Håper dette er tull. Du har ingenting med det. INGENTING. 

Anonymkode: 9b9be...21e

• Liker 8
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Håper dette er tull. Du har ingenting med det. INGENTING. 

Anonymkode: 9b9be...21e

Dette.

Ingenting av det du sier er grunn for bekymring ovenfor barnet TS. Dette stammer fra usikkerhet og/eller sjalusi fra din side...

Det er klart du ikke skal forsøke å nekte samvær med far. Ikke la dine egne følelser gå utover ditt barn (barnet har det best ved å ha samvær med begge foreldre)

Anonymkode: 83f7c...e3e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg gikk fra barnefar i graviditeten. Barnefar har et barn fra tidligere hvor han tok kontakt og inviterte til overnatting og campingtur. Denne damen hadde på daværende tidspunkt kjæreste og er bipolar og har ikke kontroll på livet sitt. Glemte igjen bleiebøtta hos han og gjett hva jeg finner.. en blodig kondom i den Bøtta. Er ekstremt bekymret for mitt barn når det kommer til at det etter hvert skal være hos far. Hun har så dårlige holdninger, verdier og havner fort i en manisk periode. Hva gjør jeg her? Hun er nå en del av hans liv igjen.

Artig og interessant vinkling fra en sjalu kvinne. 

Så det er ikke galt at din eks har sex med andre kvinner hjemme hos seg selv, men at de han har sex med er har en mental lidelse/sykdom og som følgelig gi dårlige holdninger og verdier. 

Hva blir det neste?

Anonymkode: 21f7a...3d3

• Liker 2
Skrevet

Hva du gjør her? Ingenting. Du har ingenting med hvem barnefar er sammen med, og dette innlegget her lyser av sjalusi fra din side. Hvis du har konkrete ting som gjør at du mener barnet ikke har godt av å være med sin far, er barnevernet riktig instans. 

• Liker 2
Skrevet

Du har ingenting med hvem han bruker tid med. Dette er ikke grunn til å holde igjen samvær heller, du blir anmeldt for kidnapping om du prøver. 

Anonymkode: 55deb...0b0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du kan ikke gjøre noe. Du kan sørge for at barnet har det fint hos deg, og sørge for best mulig samarbeid med far, uansett ny partner, for barnets skyld. Det er det aller beste du kan gjøre. Men selvsagt, tror du barnet utsettes for vold/overgrep/omsorgssvikt hos far så kontakter du barnevern, familiekontor osv. Men å ha kjæreste er ikke omsorgssvikt... Kan godt hende han er en god far uansett hvem han ligger med. Og hans privatliv har du ingenting med.

Anonymkode: 0b07b...820

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Å herregud. 

Anonymkode: 95dec...fbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva slags holdninger? Psykiske lidelser er ikke "holdninger".

Skrevet

Hvilken garanti har du for at neste dame i livet hans er i vater?

Du dømmer også henne ganske hardt, du som valgte en  som far, som tydeligvis ikke var brukbar siden du gikk fra ham under svangerskapet --hvordan er din bedømningsevne egentlig?

Anonymkode: 8c8f1...46f

• Liker 2
Skrevet

Jeg og mine søsken er bipolare, og vi har alle barn og lever normalt. Vi får maniske episoder som at jeg foreksempel over flere dager kan fungere fint uten å sove, også har jeg en vane med å plukke opp nye hobbyer hele tiden. Min søster sliter med at hun handler mye på impuls og har ikke kontroll på økonomien sin, men hun er en veldig god, kjærlig og tålmodig mor.

Betegnelsen bipolar er veldig bred og kommer i forskjellig grad, men så lenge denne kvinnen ikke er en fare for barnet ditt, aggressiv eller voldelig, så er det jo ikke noe du kan legge deg oppi egentlig. Dere er ikke sammen og han kan ligge med hvem han vil. Tenk om han skulle bakgrunnssjekke alle du rotet med?

Anonymkode: 3682c...376

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...