Gå til innhold

Hvordan ble det i høstferien? Fikk barna fri med dere eller ble de dumpet i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?? 

Anonymkode: d7e9c...b6d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken høstferie?? Den høstferien lærere og studenter har men ingen andre har, er det den du mener? 

Anonymkode: 99de3...1e5

Når fikk studenter høstferie? Er på 3 året og har aldri hatt høstferie, har jeg gått glipp av noe? 

Anonymkode: 2c0c2...dc1

• Liker 30
Skrevet

Vi voksne har da ikke høstferie. Det er bare skolebarn som har høstferie.

• Liker 39
Skrevet

Fikk fri når jeg hadde fri, som var i dag - også får de fri i morgen da far tar hjemmekontor. De tre første dagene dumpet vi de i bhg siden vi måtte på jobb, ja. 

Anonymkode: 66ba3...99a

• Liker 9
Skrevet

Dumpet i barnehagen? 🙄🙄🙄

Det er da ikke vanlig at foreldrene har høstferie og vinterferie. Så man gjør alt man kan for å få seg barnevakt sånn at noen ser til barna ja. 

Anonymkode: 6b362...3eb

• Liker 14
Skrevet

Prøvde å få ferie, men fikk nei fra jobben.... 

Anonymkode: 92fb2...2fe

• Liker 2
Skrevet

haha, godt forsøk! Gå å gjør leksene dine i stedet du. 

Anonymkode: ee7d4...7c1

• Liker 14
Skrevet

Her har barna vært i barnehagen, jeg har hatt  såppas mye å gjøre at det har vært greit å ha de der. 

Anonymkode: 8fceb...808

• Liker 2
Skrevet

Dumpet i barnehagen. Siden ingen av oss tross alt har fri hadde det blitt rart for toåringen å være hjemme alene.

Anonymkode: 0977e...aaa

• Liker 40
Skrevet

Jeg er lærer, og hadde avspasering, men måtte vurdere innleveringer, så barnet var i barnehagen. Og så må jeg innrømme at jeg så på en serie i løpet  av uken. Yes, jeg får neppe årets-mamma-tittel, men det er helt greit.

Anonymkode: 7b852...8ca

• Liker 30
Skrevet

Jeg har ikke høstferie… så ungene er i barnehagen.

Anonymkode: d6e04...382

• Liker 2
Skrevet

Skulle vært "dumpet" i barnehage, men så fikk hun feber da...

Eldste skulle vært "dumpet" på SFO. 

Anonymkode: cafff...e0e

• Liker 7
Skrevet

Ene ble dumpa i barnehagen, andre ble dumpa på høstskole tre dager. De to siste dagene litt egentid med mamma etter noen år med sykdom hos lillebror. Pluss besøke grav til faren 

Anonymkode: 54f82...0cf

• Liker 6
Skrevet

Ikke dårlig samvittighet for han i barnehagen 

Anonymkode: 54f82...0cf

• Liker 2
Skrevet

Teit overskrift. De fleste voksne har ikke høstferie. Om de så hadde, er det ikke din sak.

Anonymkode: f20aa...12b

• Liker 6
Skrevet

De fleste voksne har da ikke høstferie, med mindre de velger å ta ut en ferie uke akkurat da. Så de fleste barna er jo i barnehagen.

Og selv om man fri, så trenger det nødvendigvis ikke bety at barna skal være hjemme. Ofte trives barna godt i barnehagen, og får mye sosial stimuliti blandt annet. Det kan også være at den voksne trenger å slappe av litt, eller har noen avtaler. Det kan også være at barna har kortere dager enn ellers i bhg. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...