Elysian Skrevet 14. oktober 2021 #1 Del Skrevet 14. oktober 2021 Jeg trenger litt inspirasjon til treningsøktene på senteret 🙂 Hva er dine beste triceps-øvelser for en nybegynner? 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 14. oktober 2021 #2 Del Skrevet 14. oktober 2021 Elysian skrev (1 time siden): Jeg trenger litt inspirasjon til treningsøktene på senteret 🙂 Hva er dine beste triceps-øvelser for en nybegynner? 💪 Trente ganske lenge før jeg i det hele tatt begynte med isolasjonsøvelser for triceps. De fikk kjørt seg nok under alle «push» øvelser egentlig (brystpress/benkpress/militærpress etc). Begynte med noe skullcrushers eller cable push down da jeg begynte å stagnere i brystpress og militærpress. Så om det er lov å komme med et tips, som nybegynner så ville jeg kanskje fokusert på flerleddsøvelser/baseøvelser og ikke isolasjonsøvelser sånn i starten i det minste 😊. Evt legge inn cable push down eller skullcrushere på slutten av en økt om tricepsen klarer litt til 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå