AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Nå har typen og jeg har begynt å planlegge bryllup. Vi vil gjerne ha mellom 60-80 gjester. Men jeg vil veldig gjerne feire et spesefikkt sted. Det er så koselig og fint der! Men der må vi dele opp festen i første og andre etasje. Begge rommene er veldig fine og romslige og har god stemning og har trapp direkte til hverandre. Er det bare å slå fra oss? Hvordan kunne vi eventuelt gjort det sånn at alle føler at de er like mye del av festen? Festen kommer til å være veldig avslappet. Det vil bare være buffé, en annen dag som selve vielsen og ikke noe krav om pynting eller gaver. Anonymkode: 830ae...dc3
Ginny Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Det kan jo fort bli veldig 'A- og B-gjester' med en sånn løsning. De nede vil aldri få helt med seg det som skjer oppe og omvendt. Men hvis dere ikke har noen planer om taler eller underholdning er det jo mulig 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Det hadde jeg aldri gjort:) Anonymkode: 66560...2f2 2
Kenelz Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Etasje A: Folk du liker Etasje B: Folk du misliker Tema for bryllupet: Himmel og helvete. Gjester A må kle seg i hvitt og gjester B rødt. Spoiler Jeg hadde lagt fra meg ideen. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 At det er sitteplasser i to etasjer under festen er greit. Å ha bordsetting under middag i to etasjer er ikke greit. Det er like ille som kaffegjester. Anonymkode: e524e...1a8 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 1 hour ago, Kenelz said: Etasje A: Folk du liker Etasje B: Folk du misliker Tema for bryllupet: Himmel og helvete. Gjester A må kle seg i hvitt og gjester B rødt. Reveal hidden contents Jeg hadde lagt fra meg ideen. Hahaha! Huff av meg! 😈 Anonymkode: 830ae...dc3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: At det er sitteplasser i to etasjer under festen er greit. Å ha bordsetting under middag i to etasjer er ikke greit. Det er like ille som kaffegjester. Anonymkode: e524e...1a8 Vi vil ikke ha faste plasser. Men ta alle kan til seg mat selv og mulighet for å sette seg ned eller gå rundt. Egentlig mer fest/sammenkomst enn middag. Var det det du siktet til? Men vi vil det skal være noe mat, men mest fordi folk kanskje kommer kjørende fra en avstand og det vil jo vare hele kvelden og kanskje utpå natta. Ser dere fleste ikke er så positive. Hmm... Vanskelig for oss som bor på lite sted. Vi har ikke så mye å velge mellom. Kanskje vi kan presse det slik at det er plass til alle i ett rom, men da må vi kutte av gjestelista. Hvor mange er det som melder avslag i et bryllup? Kan man satse på at noen ikke kommer? Anonymkode: 830ae...dc3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 Har vært med på et sånt bryllup.. Endte opp med at vi som satt i andré etasje ikkke fikk med oss taler eller andre ting som skjedde.. Hvis vi skulle få med oss noe så måtte vi reise oss og gå ned i første etasje Anonymkode: 3e6f7...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #9 Skrevet 15. oktober 2021 On 10/14/2021 at 11:05 PM, AnonymBruker said: Vi vil ikke ha faste plasser. Men ta alle kan til seg mat selv og mulighet for å sette seg ned eller gå rundt. Egentlig mer fest/sammenkomst enn middag. Var det det du siktet til? Men vi vil det skal være noe mat, men mest fordi folk kanskje kommer kjørende fra en avstand og det vil jo vare hele kvelden og kanskje utpå natta. Ser dere fleste ikke er så positive. Hmm... Vanskelig for oss som bor på lite sted. Vi har ikke så mye å velge mellom. Kanskje vi kan presse det slik at det er plass til alle i ett rom, men da må vi kutte av gjestelista. Hvor mange er det som melder avslag i et bryllup? Kan man satse på at noen ikke kommer? Anonymkode: 830ae...dc3 Vil dere ha taler og slikt? Da er det utrolig vanskelig å få til på et slikt lokale. Det høres ugunstig ut uansett egentlig.. Dessverre. Anonymkode: 2478d...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå