Gå til innhold

Prikk på rullebladet for å ha sovet i telt

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Merkelig. Politiattesten går jo til den som bestiller den, og du kan bare bestille på vegne av deg selv. 

Anonymkode: 024dc...705

Ja, er ikke livet snodig. 

Institusjonene jeg har jobbet for er også en del av kriminalomsorgen for tenåringer og unge voksne og har tett kontakt med politiet. HR leder var i begge tilfeller tidligere politibetjenter.

Som nevnt, jeg bekreftet og signerte ferdigutfylt skjema fra arbeidsgiver, så det e de som står som avsender og ikke meg. Derfor går svaret tilbake til arbeidsgiver. 

Anonymkode: 2a51b...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, er ikke livet snodig. 

Institusjonene jeg har jobbet for er også en del av kriminalomsorgen for tenåringer og unge voksne og har tett kontakt med politiet. HR leder var i begge tilfeller tidligere politibetjenter.

Som nevnt, jeg bekreftet og signerte ferdigutfylt skjema fra arbeidsgiver, så det e de som står som avsender og ikke meg. Derfor går svaret tilbake til arbeidsgiver. 

Anonymkode: 2a51b...c1f

Det blir jo noe helt annet. Hvis TS bestiller politiattest, så går den til TS. Ikke arbeidsgiver. 

Skrevet
Regnskur skrev (6 timer siden):

Det blir jo noe helt annet. Hvis TS bestiller politiattest, så går den til TS. Ikke arbeidsgiver. 

Da jeg søkte om politiattest i forbindelse med bakgrunnssjekk hos Luftfartstilsynet for å få sikkerhetsklarering til Avinor ID-kort for å jobbe på rød sone på flyplass kunne jeg huke av for at politiattesten skulle sendes direkte til Luftfartstilsynet.

Anonymkode: 7f27d...f89

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da jeg søkte om politiattest i forbindelse med bakgrunnssjekk hos Luftfartstilsynet for å få sikkerhetsklarering til Avinor ID-kort for å jobbe på rød sone på flyplass kunne jeg huke av for at politiattesten skulle sendes direkte til Luftfartstilsynet.

Anonymkode: 7f27d...f89

Da har jo du godkjent det. De sender den ikke automatisk til arbeidsgiver uten godkjenning.

• Liker 1
Skrevet

forenklet forelegg er det samme som en bot, og dette kommer ikke på rullebladet. Er det virkelig så mange som ikke vet dette? Dette har ingenting å si for fremtidige jobber, du har ingenting å bekymre deg for. Dersom du hadde googlet forenklet forelegg hadde du sluppet alt tullet enkelte tror, KG er ikke en troverdig kilde! 

Anonymkode: 51027...d26

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

forenklet forelegg er det samme som en bot, og dette kommer ikke på rullebladet. Er det virkelig så mange som ikke vet dette? Dette har ingenting å si for fremtidige jobber, du har ingenting å bekymre deg for. Dersom du hadde googlet forenklet forelegg hadde du sluppet alt tullet enkelte tror, KG er ikke en troverdig kilde! 

Anonymkode: 51027...d26

Men ts sitt problem er at det står brudd på naturmangfoldsloven på rullebladet hans...

Anonymkode: 8bef9...c1b

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne sovet i telt på en strand i god tro ( ikke visst det var skiltet, da hadde jeg latt være). Hadde aldri godtatt bot eller prikk på rulleblad for noe slikt, synes det virker merkelig.

Anonymkode: 203ac...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...