Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør man det? Pleier å ha med termos med varmt vann, flaske med kokt kaldt vann, flaske og boks med mme når vi skal ut. Men er vel ikke lov med væske på fly? Og hva med varmt vann? 

Anonymkode: 36e24...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp ferdig på kartong. 

Anonymkode: c9d86...b4c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøp ferdig på kartong. 

Anonymkode: c9d86...b4c

Babyen min får spesialernæring pga allergi, og den finnes ikke på ferdig blandet kartong. 

Anonymkode: 36e24...013

Skrevet

Du kan fritt medbringe mat til spebarn på fly. 

Kokt vann kan du forøvrig sikkert skaffe etter sikkerhetskontrollen hvis det skulle bli problemer.  Det er jo serveringssteder og kundeservice osv som sikkert har en vannkoker.

Anonymkode: 2a74a...2ca

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts spør etter VANN. Hva man gjør med det.

Anonymkode: 90cdf...6d9

Men da hun jo prate med de som jobber der og fortelle at det til babyen :)

Anonymkode: 2a74a...2ca

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts spør etter VANN. Hva man gjør med det.

Anonymkode: 90cdf...6d9

Man viser mme-pulveret og sier hva det er til.

Skrevet

Snakk med flyvertinnene, de ordner vann med korrekt temperatur for deg ombord. Det holder å kun ha med pulver og egnet flaske.

Anonymkode: 5f7c9...2f7

• Liker 2
Skrevet

Du har lov å ta med termos med vann. De kan finne på å ta prøve av vannet, men alt til baby er lov.

Gjest rampenissen72
Skrevet

Vann til baby er LOV. Vi fikk tilogmed ha med vannflaska til baby. Det er null tress ts. 

Skrevet

1.Du kan ta med deg vann, det er lov og vi har selv gjort det. du kan også ta med deg mat og drikke til barn/baby. Det er også lov.

2. De har vann på flyet, og som noen andre nevner kan du si I fra til flyvertinnene, slik at de ordner vann med korrekt temperatur.

• Liker 3
Gjest rampenissen72
Skrevet
amourerah skrev (3 minutter siden):

1.Du kan ta med deg vann, det er lov og vi har selv gjort det. du kan også ta med deg mat og drikke til barn/baby. Det er også lov.

2. De har vann på flyet, og som noen andre nevner kan du si I fra til flyvertinnene, slik at de ordner vann med korrekt temperatur.

Dette er de dårlige på etter min erfaring. Har aldri fått vann kaldere enn kokende. Og heller aldri fått vann før lenge etter vi er i lufta og skiltet med setebeltet er slått av. Ettersom de har så mye å gjøre, samt «har ikke vann før etter takeoff» 🤷🏽‍♀️

Skrevet
1 minutt siden, Kamilla25 said:

Dette er de dårlige på etter min erfaring. Har aldri fått vann kaldere enn kokende. Og heller aldri fått vann før lenge etter vi er i lufta og skiltet med setebeltet er slått av. Ettersom de har så mye å gjøre, samt «har ikke vann før etter takeoff» 🤷🏽‍♀️

Ok. Selv har jeg ammet og jeg ammer mine barn, så jeg har ikke vært I gjennom dette. Med mme på flyet.   Men uansett er det lov og ta med seg mme og eget vann på flyet. Vi har tatt med både mat og drikke til barna våres.  så da kan man gjøre det istedenfor om man er I tvil. Det er I hvertfall lov. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...