AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Hvordan gjør man det? Pleier å ha med termos med varmt vann, flaske med kokt kaldt vann, flaske og boks med mme når vi skal ut. Men er vel ikke lov med væske på fly? Og hva med varmt vann? Anonymkode: 36e24...013
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Kjøp ferdig på kartong. Anonymkode: c9d86...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøp ferdig på kartong. Anonymkode: c9d86...b4c Babyen min får spesialernæring pga allergi, og den finnes ikke på ferdig blandet kartong. Anonymkode: 36e24...013
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Du kan fritt medbringe mat til spebarn på fly. Kokt vann kan du forøvrig sikkert skaffe etter sikkerhetskontrollen hvis det skulle bli problemer. Det er jo serveringssteder og kundeservice osv som sikkert har en vannkoker. Anonymkode: 2a74a...2ca 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Det er lov å ha med barnemat og mme på fly. Må bare ha det lett tilgjengelig for kontroll. https://avinor.no/flyplass/praktisk-informasjon/planlegg-reisen/reise-med-barn/med-smabarn-pa-reise Anonymkode: 4ee15...862 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er lov å ha med barnemat og mme på fly. Må bare ha det lett tilgjengelig for kontroll. https://avinor.no/flyplass/praktisk-informasjon/planlegg-reisen/reise-med-barn/med-smabarn-pa-reise Anonymkode: 4ee15...862 Ts spør etter VANN. Hva man gjør med det. Anonymkode: 90cdf...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ts spør etter VANN. Hva man gjør med det. Anonymkode: 90cdf...6d9 Men da hun jo prate med de som jobber der og fortelle at det til babyen Anonymkode: 2a74a...2ca
Rosa Sitron Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Ts spør etter VANN. Hva man gjør med det. Anonymkode: 90cdf...6d9 Man viser mme-pulveret og sier hva det er til.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #9 Skrevet 14. oktober 2021 Snakk med flyvertinnene, de ordner vann med korrekt temperatur for deg ombord. Det holder å kun ha med pulver og egnet flaske. Anonymkode: 5f7c9...2f7 2
Heln Skrevet 14. oktober 2021 #10 Skrevet 14. oktober 2021 Du har lov å ta med termos med vann. De kan finne på å ta prøve av vannet, men alt til baby er lov.
Gjest rampenissen72 Skrevet 16. oktober 2021 #11 Skrevet 16. oktober 2021 Vann til baby er LOV. Vi fikk tilogmed ha med vannflaska til baby. Det er null tress ts.
amourerah Skrevet 17. oktober 2021 #12 Skrevet 17. oktober 2021 1.Du kan ta med deg vann, det er lov og vi har selv gjort det. du kan også ta med deg mat og drikke til barn/baby. Det er også lov. 2. De har vann på flyet, og som noen andre nevner kan du si I fra til flyvertinnene, slik at de ordner vann med korrekt temperatur. 3
Gjest rampenissen72 Skrevet 17. oktober 2021 #13 Skrevet 17. oktober 2021 amourerah skrev (3 minutter siden): 1.Du kan ta med deg vann, det er lov og vi har selv gjort det. du kan også ta med deg mat og drikke til barn/baby. Det er også lov. 2. De har vann på flyet, og som noen andre nevner kan du si I fra til flyvertinnene, slik at de ordner vann med korrekt temperatur. Dette er de dårlige på etter min erfaring. Har aldri fått vann kaldere enn kokende. Og heller aldri fått vann før lenge etter vi er i lufta og skiltet med setebeltet er slått av. Ettersom de har så mye å gjøre, samt «har ikke vann før etter takeoff» 🤷🏽♀️
amourerah Skrevet 17. oktober 2021 #14 Skrevet 17. oktober 2021 1 minutt siden, Kamilla25 said: Dette er de dårlige på etter min erfaring. Har aldri fått vann kaldere enn kokende. Og heller aldri fått vann før lenge etter vi er i lufta og skiltet med setebeltet er slått av. Ettersom de har så mye å gjøre, samt «har ikke vann før etter takeoff» 🤷🏽♀️ Ok. Selv har jeg ammet og jeg ammer mine barn, så jeg har ikke vært I gjennom dette. Med mme på flyet. Men uansett er det lov og ta med seg mme og eget vann på flyet. Vi har tatt med både mat og drikke til barna våres. så da kan man gjøre det istedenfor om man er I tvil. Det er I hvertfall lov. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå