AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Hei! Blitt sykemeldt ei uke pga skade(er ellers veldig aktiv), men pga smerter har jeg ikke orket å tilberede mat, ei har jeg mye matlyst. Idag har jeg pinlig nok spist 4 nutrilett barer(noe jeg ellers ikke spiser), i stedet for det eneste som fristet- sjokolade. Hehe. Så ja... er dette noen krise? Føler nutrilett er så hypet opp, og samtidig kjørt over av så mange😂 vet det ikke er noe krise sånnsett, men huff ja, er det ille for kroppen/magen? Anonymkode: 60cb1...a56
jabx Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Ille, på hvilken måte? Det inneholder vel en del proteiner, og det er jo bra for å bremse muskelsvinn noe. Men for å få i deg flere næringsstoffer bør du nok spise noe annet også.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Nei, kjempe bra du har klart å få i deg 4 Nutrilettbarer i dag! Det er bedre enn ingenting eller tomme kalorier fra potetgull, sjokolade og noe raskt og lettvint. Nutrilett inneholder jo søle vitaminer og mineraler og godt valg innimellom. Har du prøvd å varme den litt i mikroen? Den med mørk sjokolade. Prøv å ikke Vær så streng med deg selv, nå som du er syk. Du har smerter, ikke energi til matlaging og ikke matlyst. Tro meg, jeg vet hvordan det er. God bedring. Husk at det viktigste er å komme deg og få i deg næring. 4 barer er jo selvsagt ikke nok på en dag, så håper du klarer å få i deg litt næringsrik drikke også i det minste Anonymkode: d4640...d26
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Nutrilettbarer innholder mye mye mer enn kun proteinbarer. Regnes jo som måltidserstattere, så er ikke kun proteiner 👇 jabx skrev (7 minutter siden): Ille, på hvilken måte? Det inneholder vel en del proteiner, og det er jo bra for å bremse muskelsvinn noe. Men for å få i deg flere næringsstoffer bør du nok spise noe annet også. Anonymkode: d4640...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå