AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Hei. Jeg trenger litt hjelp. Har lyst til å lage en gavekalender til samboeren min i år, men sliter litt med å finne ut hva jeg skal ha i de forskjellige gavene. Er det noen som har noen gode tips å komme med? Vil gjøre det ordentlig, så hun har en koselig gave å åpne hver dag i desember frem til julaften. Anonymkode: a4354...ec2 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Hvorfor ikke gjøre det enkelt å kjøpe f.eks den fra Rituals, eller Lakrids by Bulow? Anonymkode: b4b97...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Jeg trenger litt hjelp. Har lyst til å lage en gavekalender til samboeren min i år, men sliter litt med å finne ut hva jeg skal ha i de forskjellige gavene. Er det noen som har noen gode tips å komme med? Vil gjøre det ordentlig, så hun har en koselig gave å åpne hver dag i desember frem til julaften. Anonymkode: a4354...ec2 Hva liker hun, hva trenger hun, hva ønsker hun seg? Hvor "høytidelig" en gavekalender har du tenkt deg? Skal det være noe spiselig? Trener hun, 24 proteinbarer? Eller noe praktisk, som 24 forskjellige ting dere mangler i kjøkkenskuffen? Eller snakker vi juveler, silketørkler og parfymer? Du må nesten være litt mer spesifikk før vi skjønner hva du har i tankene. Anonymkode: 9a938...89f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Den største fra Rituals er helt himmelsk, jeg hadde smeltet fullstendig om jeg fikk en sånn😍 Den koster, men det er skikkelige gode produkter i den, den er verdt pengene. Også er den helt magisk når man setter den opp, har jeg sett😍Har en venninne som har fått denne, og jeg er så misunnelig😄 Anonymkode: cdec3...782 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg lager til min samboer, riktignok mann. Hvis du googler finner du mange tips. Jeg pleier å kjøpe noen Flax-lodd, ulike te, noen sjokolader, badesalt, til kvinne kanskje ansiktsmaske, varme sokker, boxer, sånn ting til handlevogn som kan henges på nøkkelknippet, duftlys om hun liker, kinobilletter, "gavekort" på favorittmiddag. Anonymkode: 3d531...aa8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 Min kjæreste er glad i øl og jeg laget ølkalender ispedd litt andre ting de dagene det ikke ble øl, feks: små sjokolader, griseflax lodd, sokker, boxer, refleksband, hårvokso.l Jeg kjøpte forskjellige lokale øl og litt sjeldnere utenlandske øl. Ble litt dyrt men han syntes det var spennende. Det blir øl kalender kun med den ene gangen. Nå får han Flax kalender🙂 Anonymkode: 7f5f1...588
Tough cookie Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 Kalender med feks: Kinobilletter, søte sokker, neglelakk, lipgloss, ansiktsmaske, hårbørste, håndkrem/ fotkrem, et ukeblad/magasin hun leser, pocketbok, marsipangris, sjokolade, favoritt teen hennes eller kaffen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå