AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Hvordan var det? Anonymkode: 7a9c7...7b9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Møtt igjen skal det stå i tittelen. Anonymkode: 7a9c7...7b9
Entern Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Ja da, men kommer jo fra en småby så... Husker kanskje spesielt sløydlæreren jeg hadde på ungdomsskolen, jeg var visst den beste tegneren i klassen og han likte meg så vi snakket alltid litt når vi møttes. Også klasseforstanderen min på vgs, en veldig snill og hyggelig mann.
GammelKaktus Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Har faktisk en god venninne som var lærer på ungdomsskolen min, hun var ganske ung da og vi hadde en usedvanlig god kjemi. Ellers så er det sjelden jeg har truffet noen, møter av og til læreren fra vgs og det er hyggelig. De fleste av lærerne vi hadde på barneskolen og spesielt ungdomsskolen var enten veldig unge eller mye eldre så de yngre har flyttet og de eldre er ikke like mye ute som før. Har truffet en lærer fra barneskolen men hun er i familien så hun teller ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Læreren vi hadde på ungdomsskolen ble uføretrygdet etter at klassen vår gikk ut. Har ingen interesse av å snakke med han, det var en dust. Anonymkode: 14db3...031
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 Møtte igjen mattelæreren min fra ungdomsskolen på byen for et drøyt år siden. Endte opp med å ta han med hjem og ligge med ham. Vi var hans første kull etter lærerhøyskolen, så han er ‘bare’ 10 år eldre enn meg. God sex. Interessant samtale. Kunne sikkert gjort det igjen og, men flyttet fra byen 3 mnd etterpå. Anonymkode: 8871f...f46
Silva Pluvialis Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 (endret) Mange ganger. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel
Anonymburker Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 Nei, bare hilst på i forbifarten. For å være ærlig var det ingen lærere som gjorde ekstra inntrykk på meg som gjør at jeg har lyst å prate med de i dag.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #10 Skrevet 14. oktober 2021 Ja, har snakket med flere etterpå og har noen som venner på Facebook. Anonymkode: 65b62...1b5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #11 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg jobber på ene skolen jeg gikk på selv, så jeg er kollega med flere av de 😅 Var rart første tiden, men bare kjekt nå. Flere av de var helt nyutdannede da jeg gikk på skolen, så vi er ikke så langt fra hverandre i alder. Ellers treffer jeg tilfeldig på en annen lærer innimellom, bare hyggelig 😊 Anonymkode: d78be...459
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #12 Skrevet 14. oktober 2021 Har møtt mange. Har til og med vært på fest med en. Og har noen av dem på facebook. Anonymkode: 1c8db...926 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #13 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan var det? Anonymkode: 7a9c7...7b9 Det var kjølig. Men tror hun syntes det hadde gått bedre med meg enn hun hadde trodd. For å si det sånn så trodde hun vel ikke det på noen måte ville gå bra. Jeg husker henne som en hyggelig person for hun var den eneste læreren som ikke ble sint på meg. Helt utrolig hvor mye problemer barn kunne ha uten at noen løftet et øyelokk før i tiden. Anonymkode: 27d15...280
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #14 Skrevet 14. oktober 2021 Møtte på henne, men snakket ikke med henne. Havnet i samme togkupe som henne og jeg overså henne totalt. Hun snudde seg hele tiden og studerte meg, prøvde å få øyekontakt, kjente meg nok igjen. Jeg var ikke intr i å snakke med henne, hun var den verste læreren jeg har hatt noen gang. Sint og sur og så kun de flinke. Anonymkode: 1dade...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå