Gå til innhold

Hvor mange kilo må man gå ned før det er synlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kilo må man gå ned før det er synlig? Jeg er 160 cm og 73 kg nå, var 75 kg før. Ser ingen forskjell.

Anonymkode: 98d58...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varier nok fra person til person.

En veldig overvektig person vil måtte gå med mer, enn en slank person, før det synes. 

Da jeg hadde bmi 25  tok det 5-6kg ned før man så merkbar forskjell, mens når jeg hadde bmi under 19 var det nok med 1-2kg(begge veier) for å se forskjell.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 1.60 høy. 4-5 kg vektnedgang viser ganske godt på meg. 

Skrevet
Rogadame skrev (10 minutter siden):

Jeg er 1.60 høy. 4-5 kg vektnedgang viser ganske godt på meg. 

Hvor mye veier du nå og hva veide du før?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mye veier du nå og hva veide du før?

Veide 76 er nå 73,3.

Merker det på bukser +at jeg ikke har " valker" på ryggen  lenger( bhen sitter finere på).  Litt tynnere hals.

Må ned iallfall 2 kg til for at det skal syns for andre. 

Målvekt  er 65 kg , nærmer meg delmål som er 70kg.

( pleier å ha visuelle hjelpemidler når jeg " bare " går ned 3 kg..

3 kg er 3 pakker sukker..eller 6 pk margarin.)

;)

• Liker 2
Skrevet

Vil nok si ca. 10% av startvekt før det blir synlig for andre. Men kanskje 5% før det blir synlig for deg :) 

Anonymkode: a62bf...69d

• Liker 2
Skrevet

Veier du mye, må det mye til før folk seg forskjell. Jo lavere du kommer i vekt, jo mindre skal til før du ser forskjell. 

Anonymkode: 17047...f65

• Liker 1
Skrevet

Når du har en så høy BMI, på grensen til fedme på startvekten din, da skal det nok mer enn 2 kg før vektnedgangen er synlig. Vil tippe at du vil se forskjeller når du kommer deg under 70 kg. 

Anonymkode: 629c4...b1a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også 160 cm! Veide mer enn deg før, men har nå gått fra 80-72 kg og det er veldig synlig. Ca. ti kilo bør være synlig.

Anonymkode: 0f65b...1d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 17.37):

Hvor mange kilo må man gå ned før det er synlig? Jeg er 160 cm og 73 kg nå, var 75 kg før. Ser ingen forskjell.

Jeg er 170 og veide 73. Veier 68 nå og ser det såvidt. Veid ca 63-64 før, da ser jeg det. Skal dit igjen.

Anonymkode: ea992...2b2

Skrevet

Jeg er 165. Fra 75 til 70 så jeg det så vidt. Litt smalere bilringer og ikke "sprengt" i ansiktet. Tror ikke at noen andre så særlig forskjell.
Fra 70 til 65 synes det litt bedre, med kroppen er fortsatt helt lik, samme valker og alt, bare litt mindre enn de var for 10 kg siden :) 

Anonymkode: 15b9e...2f5

Skrevet

Jeg er også 160 cm. Startet på 74 kilo. Raste fort ned til 68 kilo. Da begynte andre se det.

Gikk videre ned til 58, da fikk jeg kommenterer.

Har nå gått fra 58 til 55 kilo, det har jeg også fått kommentarer på. Men merker det selv også, at på denne vekten er 2 kilo synlig begge veier. Mens på 70 + merket jeg ikke det så godt. Tror ikke det syntes på samme måte som nå. 

Anonymkode: 01388...3b2

Skrevet

Jeg gikk ned noen få kilo, fra 66 til 63kg (cirka). Er 1.67m.

Fikk flere kommentarer fra venninner og familie. Jeg så det godt selv og merket det på klærne, men ble veldig overrasket over at andre så det så tydelig.

Er dårlig selv på å se andre sin vektoppgang/nedgang. Eneste er med kjæresten, så kan jeg se om favorittbuksen er løs eller stram på han. Det indikerer litt. 
På alle andre: skal MYE til før jeg legger merke til det. Sikkert fordi jeg er et så fantastisk menneske at jeg bare bryr meg om personligheten til folk rundt meg :fnise: 

Anonymkode: dfcb5...542

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 17.37):

Om du er 160 cm og gått ned fra 75 til 73 er det mange som vil se det.

Den siste som vil se det er deg selv. 

Ta bilder av deg selv hver uke fra ulike vinkler, og mål. Feks midje, rundt bryst etc. Dette er den enkleste måten for deg selv å se forskjeller.

Skrevet
sicario skrev (23 timer siden):

Ta bilder av deg selv hver uke fra ulike vinkler, og mål. Feks midje, rundt bryst etc. Dette er den enkleste måten for deg selv å se forskjeller.

Det var ett godt forslag, takk 🙂

Skrevet

Jeg var 83,5 kilo. 160 høy

Gikk ned til 81. Mesteparten på magen. Kollegaer kommenterte at jeg hadde gått ned.

Er nå 78 og skal til 75 🥳

Anonymkode: f3ae5...bf4

Skrevet

Det syns fortere på folk som pleier å gå med trange klær som viser alle steder på kroppen til daglig, enn på løstsittende lag på lag-stil hvor en ikke ser kropp uansett.

Anonymkode: c200b...7cd

Skrevet

Jeg har gått ned 7 kg og jeg har bare nylig begynt å få kommentarer på vektnedgangen min, men selv det er bare såvidt. Vil tro det blir mer synlig når vi nærmer oss 10 kg i minus. Desto større man er, desto mer må man gå ned før det blir særlig synlig. 

Skrevet

Jeg er 163 cm, og har gått ned fra 67 tip 63 kg siden 1. august. Har fått noen kommentarer på at jeg har gått ned. 

Anonymkode: 9bd5f...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...