AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Visste dere at det er flere grunner til at luktesansen kan forsvinne eller oppføre seg annerledes. Cirka 30 % har dårlig luktesans etter en hodeskade eller i nervesystemet, eller luktesansen kan forandre seg når man er gravid. Jeg syns kaffe dunster kumøkk fra kaffekoppene, kanskje det er best forklart med epilepsi min, eller har dere kjent det og?? 🐄💩 Ellers lukter jo kaffe sååå deilig eller 😋 Anonymkode: b5422...ccb
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Luktet viljen til å leve. Den var der ikke Anonymkode: 750d5...958
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Luktet viljen til å leve. Den var der ikke Anonymkode: 750d5...958 Du får lukte bedre etter, for jeg tror den luktet finnes på ordentlig der inne et sted gjemt i hjertet. ❤️ Anonymkode: b5422...ccb
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Hva mener du nå? Hva vil du frem til? Hva er spørsmålet? Anonymkode: edc2b...e4b
Ullvott Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du nå? Hva vil du frem til? Hva er spørsmålet? Anonymkode: edc2b...e4b Jeg er ikke TS, men jeg forstår det slik at spørsmålet er: "Er det noen ting som lukter noe annet for deg enn de EGENTLIG gjør?" Jeg har ingen hodeskade, og er heller ikke gravid, men jeg er følsom for enkelte lukter. Jeg synes hvit pepper lukter hestemøkk. Mat som er krydret med hvit pepper blir derfor ødelagt for meg. Parmesan lukter oppkast i min nese, men det kan forklares med at det er smørsyre i den, og smørsyre lukter ille. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 Ullvott skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke TS, men jeg forstår det slik at spørsmålet er: "Er det noen ting som lukter noe annet for deg enn de EGENTLIG gjør?" Det gir mer mening. Eneste for meg er at løk lukter svette, spesielt løk i krydderform. Og Jarlsberg lukter spy for meg og jeg takler ikke den lukten. Anonymkode: edc2b...e4b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 Ullvott skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke TS, men jeg forstår det slik at spørsmålet er: "Er det noen ting som lukter noe annet for deg enn de EGENTLIG gjør?" Jeg har ingen hodeskade, og er heller ikke gravid, men jeg er følsom for enkelte lukter. Jeg synes hvit pepper lukter hestemøkk. Mat som er krydret med hvit pepper blir derfor ødelagt for meg. Parmesan lukter oppkast i min nese, men det kan forklares med at det er smørsyre i den, og smørsyre lukter ille. Nei, «ikke er det noen ting som lykter noe annet for deg enn de EGENTLIG gjør?» 😁 Så spørsmålene lyder sånn: Har du noen gang luktet ting som ingen andre kjenner? Opplevd at alt lukter det samme? Eller er luktesansen din dårligere enn det den var? 👏🏻 Anonymkode: b5422...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du får lukte bedre etter, for jeg tror den luktet finnes på ordentlig der inne et sted gjemt i hjertet. ❤️ Anonymkode: b5422...ccb Nope, er nok ikke det Anonymkode: 750d5...958
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #9 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gir mer mening. Eneste for meg er at løk lukter svette, spesielt løk i krydderform. Og Jarlsberg lukter spy for meg og jeg takler ikke den lukten. Anonymkode: edc2b...e4b Oi så grusomt , 🤭 Anonymkode: b5422...ccb
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #10 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nope, er nok ikke det Anonymkode: 750d5...958 ❤️ Anonymkode: b5422...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå