AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg er 27 år og har vært i ett langt forhold tidligere. Sammen med denne partneren klarte jeg med tid og stunder å få orgasmer under sex, sikkert fordi vi lærte å kjenne hverandre - og ikke minst hva som skulle til for å få meg "dit". Den mentale sperren jeg tror jeg har, forsvant sikkert også etter hvert i løpet av forholdet. Alene kommer jeg hver eneste gang, enten med fingre eller vibratorer. Men å få orgasme under sex nå, sammen med en mer "tilfeldig" mann, er for meg så og si umulig... Spesielt uten sexleketøy. Jeg er singel og har jo som regel ikke har én fast sexpartner over lang tid, og det gjør det ekstra vanskelig. Jeg opplever at menn ofte tenner sterkt på meg (noe som er bra selvsagt!), men at de da blir for utålmodige til å prioritere et ordentlig forspill... Det er litt kyssing og så rett på tafsing og fingring, og så sex. Det at de blir så utålmodige stresser meg enda mer og gjør det umulig å rekke og få orgasme. Jeg får liksom ikke bygget opp nok kåthet for at det skal kunne skje, - det går liksom ALT for raskt frem. Jeg vet jo selv hva som skal til, men det er verre å klare og roe ned situasjonen når jeg ligger i sengen med noen. Hvordan kan jeg vise mennene at jeg trenger et ganske langt forspill? Som inkluderer en roligere oppbygging med mye kos, kyssing, fingring (evt. oralsex)? Anonymkode: 611c3...0c9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg er også 27 og har bare fått orgasme med to forskjellige partnere. Den første var ett forhold på 6 år, da kom jeg av oralsex etter 3-4 år. Den andre fikk jeg barn med og var sammen med i 5 år men med han fikk jeg bare orgasme noen ganger, med hjelp av vibrator. Nå er jeg i nytt forhold med en som virkelig tar seg tid, men tror det er en mental sperre der og jeg får ikke til, uansett hvor mye jeg vil. Alene får jeg orgasme enkelt både med og uten leketøy.. Anonymkode: 46c26...ea4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Aldri fått orgasme med pentering. får når han sleiker meg bare hvis jeg fantaserer noe vilt i tilegg. samme med hvis jeg onanerer Anonymkode: e5738...bb7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Legg vekk vibrator. Finn en partner du blir forelsket i. Ta styring selv. Ta på deg selv eller kommander han rundt. Vis at du vil mer og bruk han. Anonymkode: 28fbc...147 3
sicario Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg og partneren min har nok vært vært veldig heldige de årene vi var seksuelt aktive. Ca 10 år med jevnlig sex, og hun fikk orgasme hver eneste gang. Hun har aldri hatt orgasme ved noen form for penetrasjon, men trenger stimulering av klitoris som jo er det vanlige. Ved all form for penetrering opplever hun det som forstyrrende. Men når jeg utførte oralsex og samtidig stimulerte selve skjedeåpningen med fingrene samtidig, så akselererte det orgasmeoppbyggingen veldig. Det ble derfor umiddelbart vår «greie» at hun fikk orgasme under selve forspillet hver gang før vi evt startet selve samleie. Hun opplevde også samleie som mye bedre (økt følsomhet) rett i etterkant av orgasme. Tror litt av nøkkelen er å kjenne seg selv og sin egen kropp så godt som mulig og samtidig klare å kommunisere det tydelig til partner. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #6 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Legg vekk vibrator. Finn en partner du blir forelsket i. Ta styring selv. Ta på deg selv eller kommander han rundt. Vis at du vil mer og bruk han. Anonymkode: 28fbc...147 Det her høres ut som det lureste. Anonymkode: 611c3...0c9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #7 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Legg vekk vibrator. Finn en partner du blir forelsket i. Ta styring selv. Ta på deg selv eller kommander han rundt. Vis at du vil mer og bruk han. Anonymkode: 28fbc...147 Enig i alt dette! Vibrator ødelegger veldig for følelsen, øv på å komme ved å fingre deg selv 😊 Anonymkode: c7b69...e6a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #8 Skrevet 15. oktober 2021 La han ta deg doggy mens du fingrer deg 😛 Fokuser på egen nytelse mens du fingrer deg, og be han vente på deg.... Anonymkode: 575fa...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå