AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg har en baby på et par uker som for det meste drikker morsmelk på flaske da han har litt dårlig sugetak når det kommer til amming. Hørt at den bør varmes opp til 37 grader. Men gjelder dette bare etter at den har vært i kjøleskap, eller kan jeg gi babyen romtemperert morsmelk? Har forsøkt og han drikker romtemperert morsmelk på flaske, men er det dumt på noe vis? Anonymkode: 6a259...dfe
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en baby på et par uker som for det meste drikker morsmelk på flaske da han har litt dårlig sugetak når det kommer til amming. Hørt at den bør varmes opp til 37 grader. Men gjelder dette bare etter at den har vært i kjøleskap, eller kan jeg gi babyen romtemperert morsmelk? Har forsøkt og han drikker romtemperert morsmelk på flaske, men er det dumt på noe vis? Anonymkode: 6a259...dfe Vi varmer ikke opp romtemperert melk, kun det som har vært i kjøleskapet. Det var slik vi gjorde det på sykehuset etter jordmors råd med begge barna så regner med det er helt innafor bare ikke la den stå i romtemperatur for lenge. https://ammehjelpen.no/oppbevaring-av-morsmelk/ Anonymkode: 9f564...097 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Det gjør ingenting. Jeg gjorde det samme. Men babyen foretrakk litt oppvarma mm Anonymkode: 9f505...8fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå