Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby på et par uker som for det meste drikker morsmelk på flaske da han har litt dårlig sugetak når det kommer til amming. Hørt at den bør varmes opp til 37 grader. Men gjelder dette bare etter at den har vært i kjøleskap, eller kan jeg gi babyen romtemperert morsmelk? Har forsøkt og han drikker romtemperert morsmelk på flaske, men er det dumt på noe vis? 

Anonymkode: 6a259...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en baby på et par uker som for det meste drikker morsmelk på flaske da han har litt dårlig sugetak når det kommer til amming. Hørt at den bør varmes opp til 37 grader. Men gjelder dette bare etter at den har vært i kjøleskap, eller kan jeg gi babyen romtemperert morsmelk? Har forsøkt og han drikker romtemperert morsmelk på flaske, men er det dumt på noe vis? 

Anonymkode: 6a259...dfe

Vi varmer ikke opp romtemperert melk, kun det som har vært i kjøleskapet. Det var slik vi gjorde det på sykehuset etter jordmors råd med begge barna så regner med det er helt innafor :) bare ikke la den stå i romtemperatur for lenge. 

https://ammehjelpen.no/oppbevaring-av-morsmelk/

Anonymkode: 9f564...097

• Liker 1
Skrevet

Det gjør ingenting. Jeg gjorde det samme. Men babyen foretrakk litt oppvarma mm 

Anonymkode: 9f505...8fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...