Gå til innhold

Noen som har prøvd ferti-lily når mannen har nedsatt sædkvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har noe redusert sædkvalitet, og jeg lurer nå på om det at jeg går på do og tisser rett etter sex (for å unngå uvi) kan være en årsak til at vi ikke er blitt gravide enda. Mye av sæden renner jo da naturlig nok ut, og når problemet er at han har få sædceller vil vi jo at så mange som mulig skal få sjans til å svømme mot egget. Og da lurer jeg på om ferti-lily kanskje kan hjelpe.. Ja, noen kommer sikkert til å kommentere at det bare er humbug og tull, men jeg lurer seriøst på om det kan ha noe for seg. Noen med erfaring??

https://babyplan.no/produkter/eggloesningstest/ferti-lily-befruktningsbeger/

Anonymkode: 5d1d0...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde 3 eller 4 ganger. Vi ble ikke gravid. Første gang gikk det veldig bra med hvordan det settes inn i og tas ut, ikke noe problem. Men de andre gangene satt den bare helt fast inne!! Veldig skummelt og beklager hvis TMI men mannen måtte hver gang få den ut med fingrene hans. Utrolig stressende situasjoner, veldig skummelt for han fordi han ble så redd for å skade meg! Så jeg vet ikke hva vi har gjort feil siden første gangen gikk så bra og vi var veldig nøye med instruksjonene! Heldigvis gikk det bra men når den satt fast og ble tatt ut kjente jeg en ubehag der hvor den satt.

Vet ikke om de fungerer, vi ble ikke gravid og mannen er nå traumatisert😆 og nekter å bruke den. 

Masse lykke til hvis dere prøver! 🌹

Helt sikkert på at vi gjorde noe feil, jeg vil egentlig fortsette å prøve med fertilily men mannen vil rett og slett ikke det.

Anonymkode: fe3a9...779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...