Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er preggo m numero dos og er 37 uker og 5 dager på vei. Har den siste tiden hatt hyppigere kynnere, men igår tok det av såpass at jeg slet med å puste og trodde fødsel var i gang🥴 det var den altså ikke🤪🧨 

da du var gravid med nummer to- opplevde du kraftige kynnere og smerter i korsrygg i kort tid før fødsel? Prøver vel kanskje å finne ut av om fødsel er nært forestående eller ei. ☺️ Del gjerne din erfaring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38+0, har noen få kynnere, men er også bare der at babyen flytter på seg som strammer hele magen nå. Har vondt i korsryggen fordi ryggen begynner å gi etter. Ellers lite som skjer.

Spørs vel kanskje hva du gjør da, holdt du på hele dagen? Jeg hviler mye, ergo få kynnere. Men når jeg står på hele dagen får jeg korsryggsmerter og mer kynnere 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 9417c...6ca

• Liker 1
Skrevet

Er 36+4 og føler litt på det samme! Andregangs jeg også :) med første hadde jeg ikke kynnere som jeg merka noe særlig. Siste uka nå har det vært ekstremt.. kombinert med stikkende smerte i tissen.! i går var de hyppige også, men ikke regelmessig. Gav seg etter en times tid vannrett i sofaen 🤪 

Lurer også (håper mest kanskje) om det er fødsel i sikte snart. Er mektig lei av svangerskapet nå! Første fødsel kom kasta på uten noe forvarsel og ble en styrtfødsel. Så dette blir spennende! 

Anonymkode: 8835b...980

• Liker 1
Skrevet
miamia23 skrev (20 timer siden):

Hei! 

Jeg er preggo m numero dos og er 37 uker og 5 dager på vei. Har den siste tiden hatt hyppigere kynnere, men igår tok det av såpass at jeg slet med å puste og trodde fødsel var i gang🥴 det var den altså ikke🤪🧨 

da du var gravid med nummer to- opplevde du kraftige kynnere og smerter i korsrygg i kort tid før fødsel? Prøver vel kanskje å finne ut av om fødsel er nært forestående eller ei. ☺️ Del gjerne din erfaring!

Ja det gjorde jeg. Det var tydelig for meg at kroppen forberedte seg til fødsel om kort tid. 

Hadde det slik fra uke 36/ 37.

Anonymkode: 3b896...094

• Liker 1
Skrevet

Er i uke 32 med nummer to nå og får sterke kynnere bare jeg er nær magen, reiser meg eller går mer enn 20 meter 🙈 jordmoren min sa det kunne bety at han kunne komme litt tidlig (ikke prematurt altså, men uke 37-38 kanskje) samme som førstemann. Ble også bedt om å ta det mer med ro. 

Anonymkode: 116a6...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...