Gå til innhold

Noe dams gjør som gjør deg sprengkåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan en dame gjøre for deg som vil gjøre deg sprengkåt? 

Anonymkode: 66a63...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortelle meg at hun vil ha sex med meg 😉

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 15.31):

Hun kan kle seg i bukser som er så trange at de viser helt tydelig hvor deilig hun kan være for meg, og sende meg et blikk som forteller meg at det er akkurat det hun tenker. Vanskeligere er det ikke.

Skrevet

Trang bukse og så bøye seg fram og lete leeenge etter noe i den nederste skuffen..🙈

Skrevet

Det skal egentlig forbausende lite til🤭 Når jeg våkner med å høre smattelyder, og økende pust med ei som deler telt med meg. Sniffing og hvisking langt inni øret og krafsing i nakken. Eller hun som sitter på fanget mitt, som aldri har ro i ræva🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 15.31):

Ikkeno gjør meg mere lysten enn ei dame i skjørt som klenger, og gjerne liker å bli befølt litt under skjørtet. 

Anonymkode: 305fe...590

Skrevet

Jo mer en dame viser at hun er kåt på meg og liker det jeg gjør, jo kåtere blir jeg.

• 3 uker senere...
Skrevet
On 10/14/2021 at 3:31 PM, AnonymBruker said:

Mye forskjellig.

Men møt opp med stay-ups og høye hæler uten at jeg har bedt om det er jo superopphissende. Om hun fortsetter med å slikke pikken og deretter rumpa så er er toppen. Blir vanvittig kåt av det.

Anonymkode: e32dc...356

Skrevet

Onanere.

Anonymkode: 59631...2a8

Skrevet

Her var det jo mye eksempler, men hjelper jo ikke om hun smatter eller kler seg i ei trang bukse om hun ikke er pen. Så for at jeg skal bli kåt i utgangspunktet må hun jo være seksuelt attraktiv nok. Dvs ung, veltrent med fine former og forholdsvis pen i fjeset. Deretter så øker da graden av kåthet utifra hvordan hun ter seg. 

Så kan jo hvem som helst bli en viss grad av kåt om noen bare gnukker seg på penis, men har jo ingen interesse av å bli antastet av noen som ikke er attraktiv. 

Anonymkode: 92492...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...