Gå til innhold

Eksen min behandlet meg ikke bra og slo plutselig opp. Kan noen "se" hva som egentlig skjedde her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort oppsummert så var jeg i et kortvarig forhold med en mann der ting virkelig ikke endte slik jeg trodde det skulle mellom oss. Jeg sitter igjen med en følelse av "atte hæ?!" - altså, jeg forstår ikke helt hva som egentlig skjedde mellom oss. Ting gikk så fort; både da det gikk bra og da ting skjærte seg. Nå i ettertid føler jeg at han "love bombet" meg, for så å bryte meg ned igjen.

Nå i dag er jeg glad for at det ble slutt og jeg vil ikke ha ham tilbake (heldigvis), men jeg sliter sånn med å forstå. Det er ikke kjærlighetssorg dette her, men en slags følelse av at ting er uoppgjort og at jeg ikke fortjente måten han behandlet meg på. Jeg ønsker ikke å gå videre med et sånt sinne i hjertet, men jeg klarer ikke helt å gi slipp på følelsen av svik og bedrag, på et vis.

Nei, uff... Jeg sitter egentlig igjen med en følelse av å ikke være "bra nok", selv om det var HAN som ikke behandlet MEG bra. Han fortjente meg rett og slett ikke. Det har hjulpet lite å snakke med ham om dette, han har få svar og gi...  og jeg kuttet nylig kontakten helt med ham på eget initiativ. Jeg kommer ikke til å kontakte ham igjen. Likevel spør jeg:

Er det noen som "ser" noe som kan gi litt mer mening for meg når det kommer til hvorfor ting skar seg? 

Anonymkode: 62957...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke på noen måte synsk, men: han var en drittsekk som ikke respekterte deg, og stakk? Er det ikke det det koker ned til?

Skrevet

Du var et trofé han ville vise frem. Jeg tror ikke det direkte var et veddemål, men noen rundt ham lot ham forstå at han ikke ville klare å få tak i deg. Når han så hadde motbevist det, så var du ikke så interessant for ham lenger..

Anonymkode: 5fd77...173

Skrevet

Du sier du nylig kuttet kontakten med ham, hvor lenge siden er det han slo opp? 

Og hva var grunnen til at han slo opp i følge ham? 

Vær var på det om han begynner å ta kontakt igjen. For om han er en som liker å ta makt over folk/deg, så kan han finne på å fortsette med det. Det er mulig han fortsatt tenker at han "spiller og leker" med deg, og at han, ved å gå så plutselig, bare brukte en annen metode for å få deg til å fortsette å tenke på ham, være hektet. Enkelte dritsekker har et ekstremt behov for oppmerksomeht, og de bruker mange metoder for å få det. Om han vet at du sitter å tenker på ham, så mater du egoet hans. 

Ikke responder om han vil ha kontakt igjen! Det anbefaler jeg. Nullkontakt er best med all assholes!

Anonymkode: 2e385...9ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du var et trofé han ville vise frem. Jeg tror ikke det direkte var et veddemål, men noen rundt ham lot ham forstå at han ikke ville klare å få tak i deg. Når han så hadde motbevist det, så var du ikke så interessant for ham lenger..

Anonymkode: 5fd77...173

Tviler ikke. Det er faktisk ikke utenkelig. Håper karma er en bitch

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du sier du nylig kuttet kontakten med ham, hvor lenge siden er det han slo opp? 

Og hva var grunnen til at han slo opp i følge ham? 

Vær var på det om han begynner å ta kontakt igjen. For om han er en som liker å ta makt over folk/deg, så kan han finne på å fortsette med det. Det er mulig han fortsatt tenker at han "spiller og leker" med deg, og at han, ved å gå så plutselig, bare brukte en annen metode for å få deg til å fortsette å tenke på ham, være hektet. Enkelte dritsekker har et ekstremt behov for oppmerksomeht, og de bruker mange metoder for å få det. Om han vet at du sitter å tenker på ham, så mater du egoet hans. 

Ikke responder om han vil ha kontakt igjen! Det anbefaler jeg. Nullkontakt er best med all assholes!

Ikke så lenge siden. Ikke noen ordentlig grunn, var bare ikke interessert / usikker på hva han ville. 

Ja han får aldri mer en sjanse her. Har fått hele fyren i vrangstrupen 🤮

TS

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (43 minutter siden):

Er ikke på noen måte synsk, men: han var en drittsekk som ikke respekterte deg, og stakk? Er det ikke det det koker ned til?

Vet ikke, han ble plutselig drittsekk litt uti forholdet. Han begynte ikke som det nei. Han viste liksom aldri noen "player"-tegn, bare forvandlet seg til en uinteressert mannsjåvinist som ikke ville la meg gå, før han dumpet meg selv

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke, han ble plutselig drittsekk litt uti forholdet. Han begynte ikke som det nei. Han viste liksom aldri noen "player"-tegn, bare forvandlet seg til en uinteressert mannsjåvinist som ikke ville la meg gå, før han dumpet meg selv

TS

I sitt eget hode er han jo en "konge", den som bestemmer, den som har makta, den som kan gjør hva han vil og som driter i hva den andre føler og tenker. Men som noen andre her sier, det er faktisk mulig du ble for sterk for ham, at han fant ut at han ikke kunne kue deg så mye som han kunne tenkt seg. Så om du vender litt på det så kan det hende du skal ta det som et kompliment at han gikk, han skjønte at han ikke kom noen vei, du kom aldri til å bli den slaven han ønsket seg! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

TS

Jeg tror du først og fremst skal være glad du er kvitt han :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I sitt eget hode er han jo en "konge", den som bestemmer, den som har makta, den som kan gjør hva han vil og som driter i hva den andre føler og tenker. Men som noen andre her sier, det er faktisk mulig du ble for sterk for ham, at han fant ut at han ikke kunne kue deg så mye som han kunne tenkt seg. Så om du vender litt på det så kan det hende du skal ta det som et kompliment at han gikk, han skjønte at han ikke kom noen vei, du kom aldri til å bli den slaven han ønsket seg! 

Har du "evner"? (hvis du tror på sånt) Eller snakker du av egen erfaring med narssister/kontrollerende mennesker? Jeg er ikke helt sikker på om han er en slik type, men nå i ettertid er jeg faktisk i tvil. Jeg tror faktisk ikke han var den han utgav seg for, og det stemmer det du sier ... At han følte at jeg var for "tøff" for ham, det skinte gjennom flere ganger ila. forholdet.

TS

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg tror du først og fremst skal være glad du er kvitt han :) 

Jeg er det 😄  Men skulle gjerne hatt litt mer svar... Jeg synes ikke jeg fortjente den drittsekk-oppførselen.

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er det 😄  Men skulle gjerne hatt litt mer svar... Jeg synes ikke jeg fortjente den drittsekk-oppførselen.

TS

Det forstår jeg godt. Kan ikke egentlig hjelpe der dessverre 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du "evner"? (hvis du tror på sånt) Eller snakker du av egen erfaring med narssister/kontrollerende mennesker? Jeg er ikke helt sikker på om han er en slik type, men nå i ettertid er jeg faktisk i tvil. Jeg tror faktisk ikke han var den han utgav seg for, og det stemmer det du sier ... At han følte at jeg var for "tøff" for ham, det skinte gjennom flere ganger ila. forholdet.

TS

Snakker nok desverre av erfaring..... 

Ingen magiske evner å spor her nei, haha, kunne vært moro det, men faktisk glad for at jeg ikke har det også, da hadde man fått meg seg mye rart man ikke har behov! 

Skrevet

Man ikke har behov for å vite *

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakker nok desverre av erfaring..... 

Ingen magiske evner å spor her nei, haha, kunne vært moro det, men faktisk glad for at jeg ikke har det også, da hadde man fått meg seg mye rart man ikke har behov! 

Og det er ikke sikkert han var av de verste, det finnes jo grader av alt. Sånn sett så må du bare prise deg lykkelig for at han ikke er av verre sort, du kan gå videre uten å ha blitt nevneverdig skadet av opplevelsen, men likevel har du fått øynene opp for den typen mennesker som først gjerne er sjarmerende men så viser en helt annen, forvirrende og skummel, side av seg selv. 

Skrevet

Jeg tror det var godt for egoet hans å få deg. Og når han ble trygg på deg så hadde han ikke noe mer bruk for deg, da hadde du gjort jobben.

Du kommer aldri til å vite helt sikkert, TS. Pass på at du ikke faller for håpet om en slags oppreisning eller kompensasjon hvis han kontakter deg igjen. For det kan han finne på å gjøre hvis han trenger bekreftelse på ny.

Når du sitter her og lurer på hva som foregår i hodet hans så tillegger du han verdi. Det har du ikke lyst til.

• Liker 1
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (1 time siden):

Du kommer aldri til å vite helt sikkert, TS. Pass på at du ikke faller for håpet om en slags oppreisning eller kompensasjon hvis han kontakter deg igjen. For det kan han finne på å gjøre hvis han trenger bekreftelse på ny.

Don't worry. Jeg har blokkert ham overalt og har ingen følelser igjen for ham, så han kommer aldri til å oppnå noe med det - hvis det skjer.

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...