AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Vi renoverte badet for et år siden. Vasken er blitt dull av blå tannkrem- flekker som ikke forsvinner. Forhandler mener at vi må vaske vasken etter hver tannpuss. Jeg mener at det ikke er vanlig. Jeg vasker vasken hver dag, men ofte på ettermiddagen, da jeg ikke har tid på morgenen. Men vasken er blitt så stygg. Er dette min eller produktets feil? Anonymkode: 95a8e...e25
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Vasker ikke etter hver tannpuss nei, dette bør være reklamasjon. Anonymkode: f7416...b80 16
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 En vask skal da tåle tannkrem. Med mindre dere har en ultra sær vask i et eller annet merkelig materiale 😅 Anonymkode: 6eb77...ea2 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Det høres ikke normalt ut. Ville ha reklamert på det. Anonymkode: b362c...e6d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Bruker dere yannkrem med blåfarge? Så ja da kan det faktisk være deres skyld. For den blåfargen er vanskelig å få bort når man ikke vasker vasken hver dag. Trudde det var helt normalt å vaske etter seg når man pusser tenner? 🤢 Er skikkelig uhygenisk og ekkelt. Anonymkode: 9c50a...173
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bruker dere yannkrem med blåfarge? Så ja da kan det faktisk være deres skyld. For den blåfargen er vanskelig å få bort når man ikke vasker vasken hver dag. Trudde det var helt normalt å vaske etter seg når man pusser tenner? 🤢 Er skikkelig uhygenisk og ekkelt. Anonymkode: 9c50a...173 Om du har en vask som blir vasket ordentlig med rengjøringsmiddel 1-2 ganger i uka, bør det være mer enn nok å skylde bort alle rester. Tviler på at noen står der med jif-flaska og skrubber etter tannpuss morgen og kveld.. 😛 Anonymkode: 2cf07...ae5 10
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 Ts her Det står ikke noe sted på produktet at det ikke skal brukes blå tannkrem. jeg har ungdom i hus som ikke er så nøye på den tannkremen nei. Jeg rekker derfor ikke å gå over badet etter at de har vært der på morgenen. Hva bør jeg gjøre når forhandler mener at dette er min skyld, at produktet ikke skal tåle dette, når det ikke står noe sted på produktet? Anonymkode: 95a8e...e25
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du har en vask som blir vasket ordentlig med rengjøringsmiddel 1-2 ganger i uka, bør det være mer enn nok å skylde bort alle rester. Tviler på at noen står der med jif-flaska og skrubber etter tannpuss morgen og kveld.. 😛 Anonymkode: 2cf07...ae5 Takk. Det er jo det vi måttet gjort ifølge forhandler Anonymkode: 95a8e...e25
Ulrikke Skrevet 14. oktober 2021 #9 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg vasker ikke etter hver tannpuss, men man passer jo på å få bort tannkremrester. Det har jo hendt at ungene har latt det være igjen rester da, og selv om det har vært blått i tannkremen har ikke servanten blitt blå av den grunn. Høres rart ut at man skal måtte ha full rengjøring etter hver tannpuss! 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #10 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg bruker også blå tannkrem og sprayer over med sånn jif baderom spray (mest fordi jeg synes den lukter så godt) og skyller over kjapt etter tannpuss. Greit å vite at det kan potensielt sette varige flekker på da..! Skjønner ikke at dette er noe du skal måtte anta, eneste jeg er redd for at setter farge som ikke går av, er HÅRFARGE. Anonymkode: 72a13...2fd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #11 Skrevet 14. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk. Det er jo det vi måttet gjort ifølge forhandler Anonymkode: 95a8e...e25 Det høres helt urimelig ut. Sjekk om forbrukerrådet kan hjelpe, høres ut som en vrang forhandler. Anonymkode: 2cf07...ae5 3
powerpuffen Skrevet 14. oktober 2021 #12 Skrevet 14. oktober 2021 Skyller over annenhver dag ca, men gir den en grundig vask en gang i uken.
Blue Berry Skrevet 14. oktober 2021 #13 Skrevet 14. oktober 2021 Vasker med spray 2 ganger i uken. Om ungene ikke har fjernet tannkremrester, så fjerner jeg det raskt.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #14 Skrevet 14. oktober 2021 Vasker et par ganger i uka, skyller etter egen tannpuss. Men vi har to bad, og jeg løper ikke rundt for å passe på at mann og tre barn skyller hele tiden, så hender at det ligger litt rester. Vi har ikke blå tannkrem da, så det er ikke noe problem sånn sett. Men blå tannkrem er såpass vanlig at dersom dette er noe produsenten vet at ødelegger produktet, så må de opplyse om det. Anonymkode: 28988...7ce 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #15 Skrevet 14. oktober 2021 Vasker servanten bare én gang i uka, men fjerner tannkrem umiddelbart, hvis det skulle komme noe på servanten. Er det forresten vanlig å grise tannkrem på den? Her i huset skjer det så å si aldri. Anonymkode: efda3...c96
Carrot Skrevet 14. oktober 2021 #17 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg skyller vasken etter bruk og vasker den vel egentlig daglig, men jeg ville nok forsøkt meg på en reklamasjon..
lurker Skrevet 14. oktober 2021 #18 Skrevet 14. oktober 2021 Hvilket materiale er denne vasken laget av? 1
Leo Skrevet 14. oktober 2021 #19 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg lurer også på hva slags materiale den vasken er laget av. Nå lages det jo baderomsvasker i mange forskjellige utførelser hvor utseende betyr mer enn funksjonalitet og da kan man dessverre ende opp med noe som strengt tatt ikke tåler vanlig bruk. Er dette derimot en porselensvask tåler den de fargestoffene som er i tannkrem (Og hårfarge har jeg sett...) og hvis det blir flekker kan det rett og slett være en feil i glasuren. Uansett skal en baderomsvask tåle bruk så med mindre det står uttrykkelig i bruksanvisning eller lignende at den må rengjøres daglig og/eller ikke tåler fargestoffer av noe slag ville jeg ha reklamert og ikke gitt meg. 1
Hedda-78 Skrevet 14. oktober 2021 #20 Skrevet 14. oktober 2021 Vanlige servanter tåler da at tannkremen blir liggende. Er den glasert, eller er det noe betong eller skifer eller noe annet fancy materiale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå