AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg er sammen med en fyr som er veldig utadvent, veldig selvsikker og bra selvbilde og kjekk å se på, men jeg er jo inhabil. Han er ikke en yngre utgave av Brad Pitt eller George Clooney, men likevel er det så mange damer som forelsker seg i han. Han har et barn fra tidligere forhold og de siste 5 årene har han og barnet blitt kjent med flere (alene)mødre med barn som har blitt venner med hans barn. Etter en stund har de ikke kontakt lengre fordi moren har da blitt forelsket i min kjæreste, og når han sier han er opptatt så kutter hun kontakten, og da får ikke barna møtes mer fordi damen ønsker ikke at barna skal ha kontakt. Dette har skjedd 3 ganger bare de to siste årene. Jeg har spurt han om han gjør noe spesielt for at disse alenemødrene skal bli forelsket i han og om han blir smigret, men han sier han bare er seg selv men det tviler jeg faktisk på. Jeg tror han skrur på skjarmen ubevisst og sender ut blandede signaler som de biter på. Jeg husker selv hvor flørtende min kjæreste var da jeg ble kjent med han for flere år siden og vi kun var venner, og for hver måned som gikk da han begynte å fatte interesse for meg så skrudde han bare mer og mer på skjarmen. Er alenemødre helt desperate og er klar for alle menn de møter, eller er det kjæresten min som sender ut miksede signaler? Anonymkode: 91d63...702 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Du tar alt han sier for god fisk? Blir du selv hodestups forelsket i menn du møter på lekeplassen? Ikke det? Hvor stor tror du sjansen er for at en masse kvinner plutselig faller hodestups for denne fyren? Du tror ikke sjansen er større for at det er mannen din som har vrangforestillinger om at alle er så forelsket i han da? Anonymkode: b00f0...595 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Hvorfor forteller han ikke ganske tidlig om kjæresten sin? Jo fordi han liker flørten, oppmerksomheten og bekreftelsen. Anonymkode: 6e8cd...f2f 11
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tar alt han sier for god fisk? Blir du selv hodestups forelsket i menn du møter på lekeplassen? Ikke det? Hvor stor tror du sjansen er for at en masse kvinner plutselig faller hodestups for denne fyren? Du tror ikke sjansen er større for at det er mannen din som har vrangforestillinger om at alle er så forelsket i han da? Anonymkode: b00f0...595 Det er jo barnet hans som sier at de ikke har kontakt med barnet hennes lenger. Jeg spør hvorfor de ikke leker sammen lenger, og da sier barnet hans at mammaen ville ikke at hennes barn skal leke med min kjærestes barn lenger. Da jeg spør kjæresten min om det, så bekrefter han dette og sier at moren ble visst forelsket i han. Ts Anonymkode: 91d63...702
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor forteller han ikke ganske tidlig om kjæresten sin? Jo fordi han liker flørten, oppmerksomheten og bekreftelsen. Anonymkode: 6e8cd...f2f Det er nettopp det han gjør Ts Anonymkode: 91d63...702 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 Nei. Alenemødre går ikke rundt og faller pladask for kjæresten din uten at han foretar seg noe 😂😂😂 Her har han enten gått inn med intens sjekking, eller så er han ekstremt innbilsk, eller så har han forvillet seg inn i et horestrøk. Anonymkode: 489a1...008 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 Han får finne seg fedre med barn å ha playdates med, da. Anonymkode: 83ebc...79e 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo barnet hans som sier at de ikke har kontakt med barnet hennes lenger. Jeg spør hvorfor de ikke leker sammen lenger, og da sier barnet hans at mammaen ville ikke at hennes barn skal leke med min kjærestes barn lenger. Da jeg spør kjæresten min om det, så bekrefter han dette og sier at moren ble visst forelsket i han. Ts Anonymkode: 91d63...702 Kjæresten din har prøvd seg på henne, og derfor vil hun ikke at barna deres skal leke sammen mer. Det er trossalt ubehagelig siden han er sammen med deg. At hun er forelsket er selvsagt løgn. Anonymkode: 489a1...008 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #9 Skrevet 14. oktober 2021 Men møtes de mange ganger, og han viser at han er en flott far, snill, oppegående og han flørter, så skjønner jeg at de kan falle for han over tid. Jeg er selv enslig mor, og fikk en ny mannlig venn, det var bare vennskap fra begge sin side. Men etterhvert begynte vi å være en del sammen med sønnen min, og han var så utrolig flink med sønnen min. Så jeg startet å få følelser for han. Men jeg er glad for at jeg brukte tid på å tenke om det var virkelig ekte følelser for han. Og det var det ikke, det var hvor fantastisk han var med min sønn. Min sønn har ikke en tilstedeværende far. Anonymkode: f7331...55d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #10 Skrevet 14. oktober 2021 Dette tror jeg ikke noe på 😂 Anonymkode: d8e81...fa1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #11 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg ser 100 % for meg at dette hadde skjedd om min kjæreste var aleinefar. Jeg har selv sett hvordan damer trekkes til ham og vil oppi ansiktet og prate, hvis vi er i en sammenheng over litt tid. Eller fremmede damer bare niglor etter ham på gata når vi leier og sender meg litt sånn, nei huff, må han være opptatt-blikk! Han gjør ingenting for å tiltrekke seg det. Han er bare kjekk og ser litt mystisk og macho ut ettersom han gir litt f. Jeg tok ham usett på nett, og med meg er han bare en leken bamse og egentlig ganske feminin inni. Han utstråler styrke (som riktignok er fake, jeg er den av oss to med selvtillit) og det gjør spesielt unge damer mo i knærne. Så ja, dette hadde 100 % skjedd om han dro med en unge til en lekepark ol og møtte mødre der. Heldigvis er han så usosial at det aldri hadde hendt 😄 Anonymkode: 83ebc...79e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #12 Skrevet 14. oktober 2021 Ts her De har blitt kjent på lekeplass og så har barna begynt å besøke hverandre hjemme sammen med moren eller han er med til dattera sin venninne. Anonymkode: 91d63...702
Vera Skrevet 14. oktober 2021 #13 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er jo barnet hans som sier at de ikke har kontakt med barnet hennes lenger. Jeg spør hvorfor de ikke leker sammen lenger, og da sier barnet hans at mammaen ville ikke at hennes barn skal leke med min kjærestes barn lenger. Da jeg spør kjæresten min om det, så bekrefter han dette og sier at moren ble visst forelsket i han. Ts Anonymkode: 91d63...702 Ja dette hørtes jo ekstremt sannsynlig ut. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #14 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ts her De har blitt kjent på lekeplass og så har barna begynt å besøke hverandre hjemme sammen med moren eller han er med til dattera sin venninne. Anonymkode: 91d63...702 Dette høres jo helt unormalt ut😅 Anonymkode: 9d750...d03
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #15 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er sammen med en fyr som er veldig utadvent, veldig selvsikker og bra selvbilde og kjekk å se på, men jeg er jo inhabil. Han er ikke en yngre utgave av Brad Pitt eller George Clooney, men likevel er det så mange damer som forelsker seg i han. Han har et barn fra tidligere forhold og de siste 5 årene har han og barnet blitt kjent med flere (alene)mødre med barn som har blitt venner med hans barn. Etter en stund har de ikke kontakt lengre fordi moren har da blitt forelsket i min kjæreste, og når han sier han er opptatt så kutter hun kontakten, og da får ikke barna møtes mer fordi damen ønsker ikke at barna skal ha kontakt. Dette har skjedd 3 ganger bare de to siste årene. Jeg har spurt han om han gjør noe spesielt for at disse alenemødrene skal bli forelsket i han og om han blir smigret, men han sier han bare er seg selv men det tviler jeg faktisk på. Jeg tror han skrur på skjarmen ubevisst og sender ut blandede signaler som de biter på. Jeg husker selv hvor flørtende min kjæreste var da jeg ble kjent med han for flere år siden og vi kun var venner, og for hver måned som gikk da han begynte å fatte interesse for meg så skrudde han bare mer og mer på skjarmen. Er alenemødre helt desperate og er klar for alle menn de møter, eller er det kjæresten min som sender ut miksede signaler? Anonymkode: 91d63...702 Jeg holder en knapp på det siste. Anonymkode: 7d473...19b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå