Gå til innhold

Vann på gulvet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Aner ikke hvor jeg skal skrive dette, men håper noen har forslag eller tanker rundt dette.

På gjesterommet i 2.etg oppdaget jeg vann på gulvet, en liten pøl, for noen mnd siden. Antok da at det kanskje kom fra noen klær som hang til tørk, selvom jeg aldri har sett så mye vann på gulvet etter klestørk.

Nå i dag oppdaget jeg igjen relativt mye vann på gulvet under senga. Kan ikke fatte og begripe hvor det kommer fra. Ser ut som noen har veltet et glass med vann. Noen ideer om dette så jeg kan få ro i sjela ?

Anonymkode: 53c74...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte også at kanskje en av dyra har tisset under senga, dersom du har dyr? 

Anonymkode: 67627...021

Skrevet

Det er vann og ikke tiss, har luktet kattetiss før. Dessuten har hun aldri hatt uhell, det var tiss i kassa, og det så alt for mye ut til å være tiss. Hadde ikke katt første gang jeg så vann på gjesterommet. Ingen barn.

ts

Skrevet

Kan det være regn? 

Jeg kom på jobb en gang til en vanndam midt på gulvet på kontoret. Skjønte ingenting, det var flere etasjer med tørre kontor over oss, og det så ut som vannet kom fra ei taklampe. 

Ifølge vaktmesteren hadde det regna nedover ytterveggen, samla seg opp i en sprekk eller noe, og så begynt å renne inn mellom etasjene, før det til slutt begynte å dryppe ned midt på kontoret mitt. Taket var sånne plater som kontortak pleier å ha, det var ikke noen synlig vannskade i det. 

Vet ikke hvordan det skulle klare å dryppe ned under senga da. 

Anonymkode: 90a54...769

• Liker 2
Skrevet

Hm, ja vi har jo vanlig tak i huset, føler det kan være mulig, men litt usannsynlig. Vedlegger bildet, litt vanskelig å se vannet, men kanskje det er en lekkasje. Ville tenkt det var vann flere steder i rommet da. Kanskje det spøker 😅😱

0939391F-0DFC-4EAD-9BCC-28700F02FF80.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hm, ja vi har jo vanlig tak i huset, føler det kan være mulig, men litt usannsynlig. Vedlegger bildet, litt vanskelig å se vannet, men kanskje det er en lekkasje. Ville tenkt det var vann flere steder i rommet da. Kanskje det spøker 😅😱

0939391F-0DFC-4EAD-9BCC-28700F02FF80.jpeg

Er det fysisk ordentlig under sengen? Eller ved sengen? Har det regnet mye hos deg den siste tiden? Har du små barn som kan bølle? Det er jo veldig rart.

Anonymkode: 957c1...4ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det fysisk ordentlig under sengen? Eller ved sengen? Har det regnet mye hos deg den siste tiden? Har du små barn som kan bølle? Det er jo veldig rart.

Anonymkode: 957c1...4ea

Fysisk under senga, ingen barn, og ikke hatt besøk på en stund. Regna jo en del forrige uke var vel

ts

Skrevet

Her begynte det plutselig dryppe fra taket midt i stua. Jeg bor i første etasje, en leilighet over meg. 
Dryppingen startet 2 dager etter regnvær. Dryppet vel 2-3 dl vann i løpet av en time eller to, så stoppet det.  
Jeg kunne se vanndråper i taket hvor det dryppet, men kunne ikke skjønne hva det kom fra siden det var midt i stue. Sprang opp til nabo, som ikke merket noe som helst, og ikke hadde noe med vann i stue heller. 

Viste seg at det hadde kommet vann inn fra utsiden, som rant inn via etasjeskille grunnet renovering av fasade. 

Så sjekk godt i taket og langs vegger/lister om det er noe fukt. 

Anonymkode: 3e5ce...c7c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...