AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 «Hei, jeg skal sjekke inn, navnet er ***» Anonymkode: bd118...002
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg har ankommet mitt bosted for natten min Herre. Kan dere vennligst geilede meg til mitt rom og ta min bagasje, og sende kamerspikene til mitt værelse. Anonymkode: 6fb15...fef 16
boblevann Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Bestilt på forhånd: ''Hei, jeg vil gjerne sjekke inn - rommet står på *NAVN*''. Ikke bestilt på forhånd: ''Hei, jeg lurer på om dere har et ledig rom for *PERIODE*''. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg er en mann med få ord, ankommer skranken og sier etternavnet, påfulgt av fornavn. Tar frem kredittkortet og gjør det klart for registrering. Resepsjonisten programmerer nøkkelkortet, gir meg nøkkelkortet og posen med vann, avis og noe å tygge på og ønsker meg velkommen. Jeg sier takk, ha en flott dag videre så går jeg opp på rommet. Anonymkode: f5946...04c 1
Mezzosoprena Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 Hvis rommet er bestilt på forhånd: "Hei, jeg har booket rom på Navn Navnesen" Hvis rommet ikke er bestilt på forhånd: "Hei, har dere noen ledige rom?"
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 I det du kommer inn døra på hotellet så slipper du bagasjen rett ned på gulvet, slår ut med armene og brøler "I'm hooooomeeee!" Deretter springer du alt du kan bort til resepsjonen, legger deg oppå og tar planken, mens du kniser og spør om noen kan ta bilde av deg. Og så sier du hvem du er, og hva du har bestilt. Oppgi gjerne også navnet på tannlegen din. Anonymkode: 3337a...128 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 Ikke overtenk ts, du sier hei og navnet ditt, så ordner de resten Anonymkode: a8087...e81
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #9 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har en tendens til å ankomme lenge før normal innsjekkingstid, så starter som regel med "er det tidlig å sjekke inn?" Da sier de enten ja, men vi kan oppbevare bagasjen din, eller neida, du kan sjekke inn nå. Anonymkode: 3fbe2...083 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #10 Skrevet 17. oktober 2021 «Hei. Etternavn.» «takk skal du ha!» (til få ha fått tildelt kort og instrukser, eventuelt fått mellomlagret bagasje) Og eventuelt «i like måte» (som tilsvar på «ha en fin kveld/helg etc) Veldig enkelt. Du trenger ikke å si at du skal sjekke inn, det tar de for gitt. Skal du sjekke helsen, levere blomster eller spørre om å få synge en ballade i frokostsalen - da må du spesifisere. Men du må takke. Utrolig mange som forklarer i det brede og lange at de skal sove på hotellet og så bare tar nøkkelkortet sitt og går, som var de oppdratt av ville dyr under en stein langt til skogs. Sier eller gjør noen noe som er deg til glede eller hjelp? Si takk. Anonymkode: ea18c...fad 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 Hola!! Where da ho’s at Cabron. Anonymkode: 6e300...c99
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 Heisann. Jeg skal sjekke inn. thats it! Anonymkode: cbeb3...53c
Pappi Skrevet 18. oktober 2021 #13 Skrevet 18. oktober 2021 Etter at rom er tildelt pleier jeg spørre om hvor og når det er frokost (for hoteller jeg ikke har bodd på før)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå