Harefru Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 (endret) Hei Noen som har prøvd Ozempic for vektnedgang, som enten startet for en stund siden, nylig eller skal starte snart? Del dine erfaringer i denne tråden? Finner lite erfaringsbasert informasjon på nett, så starter denne tråden også for å fortelle om mine erfaringer fra start. Jeg satte min første sprøyte Ozempic nå på mandag 11. okt 21 (tre dager siden) og er så spent på hvordan dette går fremover. 😃 Startet med dose 0,25 og skal gå på den i fire uker før dobling til 0,5. Merker foreløpig ingenting av første sprøyte, hverken bivirkninger eller redusert appetitt, spiser som før. Det er fristende å begynne å legge om kostholdet samtidig fordi jeg er så motivert til vektnedgang, men jeg har tenkt å bare fortsette å spise som før nå i starten og heller legge merke hva som gradvis er effekten av medisinen. Jeg har forøvrig ikke diabetes 2 eller andre helseutfordringer, så legen skrev det ut kun for hjelp til vektnedgang. Jeg trenger å gå ned rundt 30 kilo. Er 108kg nå og målet er å bli 75 kilo igjen. 🙏🏼 Hører gjerne fra dere som har erfaring med akkurat Ozempic! ☺️ Endret 14. oktober 2021 av Harefru
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg startet på Ozempic på nyåret grunnet overvekt og diabetes to. Etter jeg gikk oppover i dose ble jeg veldig kvalm og mistet matlysten, dette gikk over etter et par måneder. Har gått ned noe og blodsukkeret har gått ned skikkelig. Masse lykke til! Anonymkode: fd97c...743
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Harefru skrev (På 14.10.2021 den 10.00): Hei Noen som har prøvd Ozempic for vektnedgang, som enten startet for en stund siden, nylig eller skal starte snart? Del dine erfaringer i denne tråden? Finner lite erfaringsbasert informasjon på nett, så starter denne tråden også for å fortelle om mine erfaringer fra start. Jeg satte min første sprøyte Ozempic nå på mandag 11. okt 21 (tre dager siden) og er så spent på hvordan dette går fremover. 😃 Startet med dose 0,25 og skal gå på den i fire uker før dobling til 0,5. Merker foreløpig ingenting av første sprøyte, hverken bivirkninger eller redusert appetitt, spiser som før. Det er fristende å begynne å legge om kostholdet samtidig fordi jeg er så motivert til vektnedgang, men jeg har tenkt å bare fortsette å spise som før nå i starten og heller legge merke hva som gradvis er effekten av medisinen. Jeg har forøvrig ikke diabetes 2 eller andre helseutfordringer, så legen skrev det ut kun for hjelp til vektnedgang. Jeg trenger å gå ned rundt 30 kilo. Er 108kg nå og målet er å bli 75 kilo igjen. 🙏🏼 Hører gjerne fra dere som har erfaring med akkurat Ozempic! ☺️ Hvordan har det gått??♥️ Anonymkode: 0c303...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå