AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg hadde ømme omtrent fra mens-slutt og til i går, cd 19. Har to apper. En visr 4dpo og en 7dpo. Er usikker selv. Begynte å blø friskt i går og i dag er det mer enn i går. Usikker på sykluslengde. Har ikke vært uten prevensjon på lenge. Sluttet med ppiller i slutten av august. Anonymkode: e8dba...7e8
Fame Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg får det som regel dagen etter eggløsning og frem til mens. Noen ganger kjenner jeg ingenting, men som oftest får jeg det da.
Ava Mae Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg fikk det tidligere rett etter mens og frem til mensen kom. Nå kommer det to-tre dager etter EL og varer til et par dager før mens.
Miss_pancake Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Får rundt EL og fram til mens. Men ikke denne mnd viser det seg🤷♀️
Fame Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Miss_pancake skrev (2 minutter siden): Får rundt EL og fram til mens. Men ikke denne mnd viser det seg🤷♀️ Samme her 5 dpo og ikke kjent noen ting denne runden
Laura80 Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ømme omtrent fra mens-slutt og til i går, cd 19. Har to apper. En visr 4dpo og en 7dpo. Er usikker selv. Begynte å blø friskt i går og i dag er det mer enn i går. Usikker på sykluslengde. Har ikke vært uten prevensjon på lenge. Sluttet med ppiller i slutten av august. Anonymkode: e8dba...7e8 Kan hende syklusene dine ikke er normale enda pga p pilleslutt. Hvis du blør friskt og mye vil jeg nok tolke det som mensen har kommet og at denne syklusen ikke har hatt noen eggløsning. jeg får ømme pupper etter eggløsning og fram mot mens. Når mensen har kommet avtar de ømme puppene og er normale igjen til neste eggløsning
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 Laura80 skrev (18 minutter siden): Kan hende syklusene dine ikke er normale enda pga p pilleslutt. Hvis du blør friskt og mye vil jeg nok tolke det som mensen har kommet og at denne syklusen ikke har hatt noen eggløsning. jeg får ømme pupper etter eggløsning og fram mot mens. Når mensen har kommet avtar de ømme puppene og er normale igjen til neste eggløsning Hva er årsaken til at man ikke har eggløsning da? Anonymkode: e8dba...7e8
Laura80 Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er årsaken til at man ikke har eggløsning da? Anonymkode: e8dba...7e8 Hormoner som er i ubalanse er det mest vanlige. Korte sykluser uten eggløsning skyldes ofte for høyt østrogennivå. Veldig vanlig feks etter p pille stopp. Som regel ordner kroppen opp selv slik at eggløsning og også mer normal lengde på syklusene innen få måneder. Tror jeg hadde 3 rare sykluser/ måneder uten eggløsning etter p pilleslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå