Gå til innhold

Hva får far i farsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

☺️

Anonymkode: 3c081...e56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene lager en tegning tenker jeg. Har pleid å gjøre litt ut av farsdagen, men aldri fått det samme igjen. Nå er vi nylig skilt så jeg kommer ikke til å styre med noe ekstra før eventuelt ungene selv vil gi en gave. Da kan jeg hjelpe dem med det. 

Anonymkode: d9e4b...034

• Liker 2
Skrevet

Kake og kort. Kommer til å la ungen på 3 få velge ut noe på en butikk, det kan bli morsomt. Også kommer jeg til å gi en flaske cognac eller noe han liker som han kan by gjester på i jula. 

Anonymkode: d05fc...ad7

Skrevet

Vi er ikke sammen, og barnet er tenåring og pleier å finne noe selv med meg som bank 😜 

Men i år tenker jeg å legge litt mer i det. Pappaen er alvorlig kreftsyk og har startet cellegift og er derfor innlagt på sykehus i en annen by akkurat nå. Pga kraftig nedsatt immunforsvar får de ikke ha fysisk kontakt under cellegiften han skal ha nå fremover, så både samvær og besøk begrenses veldig. Dette syns jo naturligvis de begge er ganske trist. 

Har tatt et fint bilde av sønnen og fått ramma inn, kjøpt en pappa-kopp på Kitchn (en sånn blå, i samme utforming som rosa sløyfe-kroppen) mener det står "min helt" på den. 

Tenkte jeg skulle finne noe snacks også siden jeg vet matlysten blir dårlig, men usikker på hva. 

Anonymkode: 98d71...6eb

• Liker 3
Skrevet

Ingenting. Han er en idiot. Vi er skilt og etter at vi flyttet fra hverandre har han ikke betalt en krone for å forsørge egne barn, så hvorfor skal barna bruke tid, energi eller penger på han?

Anonymkode: e1144...554

• Liker 2
Skrevet

Nye metroid spillet fra barna (underforstått fra meg), så får han låne barnas switch etter leggetid. Ungene skal også få lage muffins, frokost på senga og kort. Middagen blir i gapahuken med bål - det er det han trives best med, uansett vær. 

Ikke alltid det blir gave, men jeg mener han fortjener det etter en lang og ellevill høst i familien. 

Anonymkode: 33511...fb6

Skrevet

Vi gir ikke gaver på morsdag og farsdag. Men ei kake kan vi kose oss med 

Anonymkode: 7e9a7...510

Skrevet

En blomst som tåler framtidig kulde og snø ❤️ Her gir vi ikke gaver på farsdagen lenger, faren hennes har meldt seg helt ut angående henne og min far er død.

Hun har heller ikke farfar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...