Gå til innhold

Henter man all slags tøy hjem hvis barnet er skal være borte fra bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til hjemlandet vårt og skal være der i ca 7 uker. Gutten min har siste dag i bhg i dag før ferien. Lurer på om jeg skal ta med hjem alt av skifte tøy..regndress og parkdress? Eller skal jeg bare la de ligge der? Hva er vanlig?

Anonymkode: 14cf1...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge borte hadde jeg nok tatt det med hjem. Kortere fravær så tar jeg med noe om jeg tror det trengs hjemme, eller om noe kanskje bør sjekkes hvordan er eller vaskes. 

Anonymkode: 2ef29...cbb

• Liker 9
Skrevet

Jeg lar det ligge hvis jeg vet at vi ikke trenger det hjemme.

Skrevet

Jeg ville tatt det med hjem. Når dere er tilbake vil det vær behov for andre klær (ull, vinterdress og votter), og det blir en god anledning til å rydde. Hilsen moren som tok solkrem og shorts ut av boksen i går 😅

• Liker 7
Skrevet

Ville tatt det med hjem.  Ved ferier tar jeg alltid med klær og utstyr hjem. Da er det lettere å vaske.

Anonymkode: 72b85...0e3

• Liker 3
Skrevet

Jeg tar alt hjem. Enklere å pakke alt på nytt etter en så lang ferie. Ellers kommer jeg ikke til å huske hva som ligger der fra før og hva mer som trengs.

• Liker 2
Skrevet

I vår barnehagen skal alt av klær tas hjem hver fredag, så jeg ville tatt det hjem.

Anonymkode: 0fa6a...add

• Liker 2
Skrevet

Ta det med hjem slik at det ikke forsvinner!

Anonymkode: fc496...c1f

Skrevet

Det skal hjem. Renhold i garderoben er mye enklere når foreldre tar med seg ting hver helg og ellers ved ferie. 
I tillegg er det greit at ting ikke plutselig forsvinner når det ligger i barnehagen så lenge.

Anonymkode: d6332...9c2

• Liker 2
Skrevet

Her må vi ta alt med hjem en gang i mnd. Mister fort oversikt og været endrer seg også kjapt, plutselig er det vinter.

Anonymkode: 60b83...a65

Skrevet

Takk til alle aom har svart.

Da tar jeg med klærne hjem 😃

Ts

Anonymkode: 14cf1...72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...