AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg er blitt forelsket i en mann. Vi er 26 og 27, og bor langt unna hverandre. Jeg vil snakke med han hele tiden. Vet det er gjensidig, men jeg føler så utrolig mye mer. Blir usikker på meg selv, om jeg er bra nok. Har delt litt av usikkerheten min med han, der han forsikrer meg om at han liker meg også. Så hvorfor stresser jeg så mye med det? Jeg er vanligvis den som har overtaket i relasjoner med menn, der jeg føler minst og jeg tåler lett å bli avvist. Hadde han her avvist meg ville jeg blitt veldig trist. Skal det virkelig være vondt å være forelsket? Hvordan blir jeg trygg på meg selv, og relasjonen? Er det mulig at jeg får dempet følelsene sånn at jeg kan kose meg mer? Anonymkode: bccba...a2a
Nåleputa Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg har det på samme måte. Jeg trenger bekreftelse på at motparten liker meg og tenker på meg uoppfordret. Du er vel ett lufttegn? (Tvilling, vekt eller vannmann? -De overtenker Big time.) Har ikke så mye annet å komme med enn at du har dine følelser og tanker, og motparten har sine. Du kan aldri kontrollere motparten. Du må bare prøve å roe ned nervøsiteten. ♥️-Gå en tur ut. Det hjelper å være i naturen
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Nei, jeg er jordtegn. Har ikke vane for å overtenke, og jeg vet han liker meg. Håper ikke at den intense forelskelsen min skremmer han vekk, jeg føler meg helt oppslukt i fyren. Det er nesten en vond følelse. TS Anonymkode: bccba...a2a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg har det også som deg, bare at det er en kollega som ikke føler det samme for meg. Er livredd for at både han og andre kollegaer skal merke det. For det føles helt umulig å skjule det. Tror ikke du kan roe følelsene, det vil gå seg litt til etterhvert. For meg har det hjulpet å ikke handle på alle impulser, som å gå til kaffemaskinen fordi han er der osv. Jeg opplever ihvertfall at det har hjulpet meg med å ta mer kontroll over situasjonen og tankene mine. I ditt tilfelle kan det jo være å ikke sende ham så mye meldinger eller ringe så mye som du egentlig «craver», finn på ting som får tankene litt bort fra det. Trening for eksempel, eller noe helt annet. Anonymkode: 950df...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå