Gå til innhold

De mest harry klesnetthandlene du vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter skikkelig harry klær å da mener jeg blodharry som edhardy og bukser som er ihjelbleka. 

2006 harry

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle deg som en desperat 50-årig kjerring som gjerne vil se ut som om hun er 20, så har du harry.

Anonymkode: 6147b...f38

Skrevet

Vet superkul hadde mye sånt før, men nå er det ikke så veldig mye utvalg der.

Skrevet

Ihjelbleika bukser kan du jo lett fikse selv, finn ei bukse du liker og kjøp litt klorin og slå deg løs.. Ellers er det mye "snekkerskjorter" ute i motebildet, og mer "harry" enn det er det vel vanskelig å finne?  Salando for eksempel har de i alle prisklasser, eller du kan dra til Weenaas eller Fjellrevenshop liksom.. 

Skrevet

Sparkjøp

Anonymkode: abfac...1c2

Skrevet

Rockdenim.no

Anonymkode: 62a56...3dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kle deg som en desperat 50-årig kjerring som gjerne vil se ut som om hun er 20, så har du harry.

Anonymkode: 6147b...f38

Hahah joda, men nå er jeg ute etter den her type harry Trendy clothes for women, Clothes for women, FashionBleach, Paint and Patch: 7 DIY Tricks for Your Boring Old Jeans

ikke kjerringharry

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Rockdenim.no

Anonymkode: 62a56...3dd

Hahaha godt innslag, det der var jo nesten mer harry enn blodharry

Skrevet
6 minutter siden, Carrot said:

Ihjelbleika bukser kan du jo lett fikse selv, finn ei bukse du liker og kjøp litt klorin og slå deg løs.. Ellers er det mye "snekkerskjorter" ute i motebildet, og mer "harry" enn det er det vel vanskelig å finne?  Salando for eksempel har de i alle prisklasser, eller du kan dra til Weenaas eller Fjellrevenshop liksom.. 

Du forstår ikke spørsmålet. Dagens motebilde er ikke den type harry som TS er ute etter.

Anonymkode: 04dd2...cc5

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du forstår ikke spørsmålet. Dagens motebilde er ikke den type harry som TS er ute etter.

Anonymkode: 04dd2...cc5

mjaus skrev (8 minutter siden):

Hahah joda, men nå er jeg ute etter den her type harry Trendy clothes for women, Clothes for women, FashionBleach, Paint and Patch: 7 DIY Tricks for Your Boring Old Jeans

ikke kjerringharry

Legg til litt tusj og stensiler med farge så er du der på en hvilkensomhelst jeans i allefall :Pog ikke noe er mer harry enn den rutaskjorta, sy på litt perler, lim på noe bling og du er i mål.. evt kan du jo sjekke ut denne.. 
ruirro1565344179557.jpg

Endret av Carrot
Skrevet
mjaus skrev (9 timer siden):

ikke kjerringharry

den genseren hadde jeg!! haha

Anonymkode: 6f3c0...068

Skrevet

Ed Hardy og superkul må være det verste. Syntes det var fint i 2008 da 🤣. Kjøpte fake EdHardy i Tyrkia fra topp til tå ☠️ grøsser 😅Mye av klærne de selger på byoung og floyd, selv om de har tatt seg litt opp. 

Anonymkode: 0cd8c...722

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

den genseren hadde jeg!! haha

Anonymkode: 6f3c0...068

Den er så stygg at den er kul 🙉

Anonymkode: 0cd8c...722

Skrevet

Åh, jeg husker jeg hadde Ed Hardy vinterstøvler, av typen som ligner Uggs, bare i svart med Ed Harry mønster osv på siden. De gikk jeg mye med en sesong, husker jeg. Når var dette? 2000? Eller litt senere?

Nå er det altså blodharry 😄  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...