AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #1 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg var på besøk hos fwb fyren som nylig har flyttet 3 timers kjøring fra byen vi begge bodde i, noe som innebar at det måtte bli overnatting. Første kvelden hadde vi masse sex, vi lå under samme dyne å han holdt rundt meg. Dagen etter hadde vi kun sex på ettermiddagen, begge var slitne ettersom det ble veldig sent kvelden før vi la oss. Etter jeg kom ut fra badet etter å ha pusset tennene hadde han i mellom tiden hentet en ekstra dyne som han la på min side av sengen.. Vi la oss, han la seg med ryggen mot meg, sa ingenting og sovnet, totalt annerledes fra forrige kveld da han lå tett inntil meg og holdt rundt meg. Jeg følte meg dum og lurte fælt på hvorfor han distanserte seg sånn å i tillegg hentet en ekstra dyne..? Jeg har dessverre litt følelser for han ja.. Hvordan hadde du reagert på dette selv om det er snakk om en fwb? Anonymkode: 611fc...5d7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #2 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg var på besøk hos fwb fyren som nylig har flyttet 3 timers kjøring fra byen vi begge bodde i, noe som innebar at det måtte bli overnatting. Første kvelden hadde vi masse sex, vi lå under samme dyne å han holdt rundt meg. Dagen etter hadde vi kun sex på ettermiddagen, begge var slitne ettersom det ble veldig sent kvelden før vi la oss. Etter jeg kom ut fra badet etter å ha pusset tennene hadde han i mellom tiden hentet en ekstra dyne som han la på min side av sengen.. Vi la oss, han la seg med ryggen mot meg, sa ingenting og sovnet, totalt annerledes fra forrige kveld da han lå tett inntil meg og holdt rundt meg. Jeg følte meg dum og lurte fælt på hvorfor han distanserte seg sånn å i tillegg hentet en ekstra dyne..? Jeg har dessverre litt følelser for han ja.. Hvordan hadde du reagert på dette selv om det er snakk om en fwb? Anonymkode: 611fc...5d7 Han fikk dekket behovene sine som var sex og nærhet mest sannsynlig. Har du følelser bør du fortelle dette så dere kan bli et par eller avslutte. Ellers ender det ikke bra for deg ❤️ Anonymkode: c8cee...a8d 9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #3 Skrevet 14. oktober 2021 Det du kjenner på nå er et klart signal på at fwb ikke er noe for deg. Han derimot viser tydelig at han ikke er ute etter noe forhold. Et klassisk eksempel på at når han fikk dekket behovet sitt så gikk han tilbake til sitt vante jeg. Du bør kanskje være ærlig med han om at du liker han mere enn bare en venn. Jeg tror nok at han er mann nok til å gi deg et ærlig svar Anonymkode: de76d...01b 8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #4 Skrevet 14. oktober 2021 Ikke en god følelse for deg. Snakk med han og si hva du føler. Stopp det, om han ikke vil mer enn å ha sex. Anonymkode: 8a682...800
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #5 Skrevet 14. oktober 2021 Kan hente han var sliten også? SNAKK med han i steden og spør. Anonymkode: 8a72c...f3d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #6 Skrevet 14. oktober 2021 Jeg tipper at han lot seg rive med første dagen, da sex og kos var behov han ønsket å dekke. Dag nr to hadde han ikke dette behovet i den grad lengre, men greit å benytte sjansen til sex mens man kan. I tillegg tipper jeg han har skjønt at du har følelser, så når lyst og behov ikke lengre var hovedgreia, så tikket fornuften inn. Og fornuften sier nok at det er lurt å distansere seg/være litt kald, slik at du ikke får noen forhåpninger. Ergo, jeg tolker det som om han prøver å vise deg at han ikke ønsker et forhold/nærhet på den måten. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg sagt til han at du er veldig glad i han og setter pris på tiden med han. Men at du begynner å få følelser, så enten må dere avslutte, eller fortsette dersom han også ønsker å se om dere kan bli et par. Det kommer til å suge dersom han sier at han ikke ønsker et forhold, men samtidig kommer du også til å spare deg for å kaste bort måneder eller år på å håpe på noe som uansett ikke blir noe av. Og slik som det er nå (du gir han sex uten forpliktelser), så er det ingen grunn for han å endre på denne ordningen. Sex + null forpliktelser = vinn vinn for han. Anonymkode: b817c...105 5
herzeleid Skrevet 14. oktober 2021 #7 Skrevet 14. oktober 2021 Sitat Hva er problemet hans? Det kan kanskje virke som han ikke har et problem, han får tross alt tilsynelatende sine behov dekket. TS derimot virker ikke å få det samme men befinner seg i en relasjon hun egentlig ikke ønsker, og sitter dessverre med problemet. Løsningen må jo være å enten utvikle relasjonen til det en ønsker, eller hvis det ikke går, gå ut av relasjonen. Jeg synes oppriktig det er trist å se kvinner som går inn i relasjoner som "lettvint moro" for menn som ikke bryr seg om (og i noen tilfeller ikke respekterer) dem, men egentlig ønsker en helt annen relasjon. Det virker direkte usunt, og stikker kjepper i hjulene for å oppnå en slik relasjon en faktisk ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #8 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg var på besøk hos fwb fyren som nylig har flyttet 3 timers kjøring fra byen vi begge bodde i, noe som innebar at det måtte bli overnatting. Første kvelden hadde vi masse sex, vi lå under samme dyne å han holdt rundt meg. Dagen etter hadde vi kun sex på ettermiddagen, begge var slitne ettersom det ble veldig sent kvelden før vi la oss. Etter jeg kom ut fra badet etter å ha pusset tennene hadde han i mellom tiden hentet en ekstra dyne som han la på min side av sengen.. Vi la oss, han la seg med ryggen mot meg, sa ingenting og sovnet, totalt annerledes fra forrige kveld da han lå tett inntil meg og holdt rundt meg. Jeg følte meg dum og lurte fælt på hvorfor han distanserte seg sånn å i tillegg hentet en ekstra dyne..? Jeg har dessverre litt følelser for han ja.. Hvordan hadde du reagert på dette selv om det er snakk om en fwb? Anonymkode: 611fc...5d7 Han har ikke noe problem. Han holder fwb hellig, og sovner når dere er ferdig. Ikke noe følelser, kos og annen intimitet som hører til en kjærlighetsrelasjon. Det høres mer ut som du ikke takler fwb relasjonen og bør kutte tråden før du ødelegger mer for deg selv. Anonymkode: 39a04...c73 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #9 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han har ikke noe problem. Han holder fwb hellig, og sovner når dere er ferdig. Ikke noe følelser, kos og annen intimitet som hører til en kjærlighetsrelasjon. Det høres mer ut som du ikke takler fwb relasjonen og bør kutte tråden før du ødelegger mer for deg selv. Anonymkode: 39a04...c73 Han oppførte seg jo totalt annerledes kvelden før, trakk meg godt inntil seg flettet beina sine sammen med mine. Han vet jeg liker han, han har tidligere sagt at han har likt meg han også, men synes bare kontrasten ble så stor ila kun en dag… Anonymkode: 611fc...5d7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #10 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han oppførte seg jo totalt annerledes kvelden før, trakk meg godt inntil seg flettet beina sine sammen med mine. Han vet jeg liker han, han har tidligere sagt at han har likt meg han også, men synes bare kontrasten ble så stor ila kun en dag… Anonymkode: 611fc...5d7 Her må du jo rett og slett snakke med han om hva han tenker/føler. Og så vist dere bare har overfladisk forhold, hvorfor skulle du være hele helgen? Da ville jeg automatisk reist hjem dagen etter når behovet var dekket. Anonymkode: 65171...fef 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #11 Skrevet 14. oktober 2021 Han vil kun ha sex, du vil ha forhold. Han vet selvsagt at du er interessert, men han bryr seg ikke. Det forstår alle som ikke er i situasjonen selv. Slutt med å ha denne typen "forhold", slutt med å ha seksuelle forhold hvor mannen dikterer reglene og du ikke stiller noen krav til forpliktelse og alminnelig menneskelig hensyn. Du må lære deg å ha respekt for seg selv og ikke bare håpe/tro at du skal snuble over en ordentlig mann. Anonymkode: a356c...d28
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #12 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Han oppførte seg jo totalt annerledes kvelden før, trakk meg godt inntil seg flettet beina sine sammen med mine. Han vet jeg liker han, han har tidligere sagt at han har likt meg han også, men synes bare kontrasten ble så stor ila kun en dag… Anonymkode: 611fc...5d7 Men kom igjen da, gi mannen litt slingringsmonn. Kanskje han var oppriktig sliten, eller ikke følte seg bra. Du kan ikke forvente 10/10 kveld hver dag. Det er urealistisk. Om det fortsetter får du ta en avgjørelse da. Hvor gammel er du TS? Anonymkode: 39a04...c73
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #13 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men kom igjen da, gi mannen litt slingringsmonn. Kanskje han var oppriktig sliten, eller ikke følte seg bra. Du kan ikke forvente 10/10 kveld hver dag. Det er urealistisk. Om det fortsetter får du ta en avgjørelse da. Hvor gammel er du TS? Anonymkode: 39a04...c73 Er 34 Anonymkode: 611fc...5d7
Gjest Skogsalv Skrevet 16. oktober 2021 #14 Skrevet 16. oktober 2021 (endret) Jeg synes søvnen blir dårligere med felles dyne. For varmt og ustabilt. Trenger egen dyne for å tilpasse stilling og kropp for hvordan jeg hviler 🙂 En stor fellesdyne blir altfor " tung" med to stk uten å kunne tilpasse den som man gjør når man sover alene. At han derimot snudde ryggen til deg,er rart. Tydelig avstand der. Endret 16. oktober 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #15 Skrevet 16. oktober 2021 Er det kun denne gangen du har fått en dårlig følelse? Jeg ville sagt at du følte han ble kald. Hør hva han sier. Anonymkode: 8a682...800
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #16 Skrevet 16. oktober 2021 Vel, det er hans sanne jeg. Jeg hadde aldri oppført meg sånn mot noen som lå i senga med meg, ALDRI. Ikke et ord, ingenting, bare snudde ryggen til, nei takk. Jævlig turn off. Man trenger ikke å være kjærester for at han skal være HØFLIG og hyggelig mot deg. At han hentet en ekstra dyne og bare la der, er også en måte å skape avstand på. Feks "du, det var så koselig å ligge med deg tett, men jeg tror vi må ha egne dyner, jeg ble helt klam/svett/kald/naken/blabla" Og det å bare hive en dyne der i sammenheng med hvordan han la seg. Jeg hadde ikke hatt mer sex med ham og jeg hadde ikke brydd meg mer med ham. Anonymkode: 25bd8...4ef 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå