Gå til innhold

Hvilke straffer har du fått av partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få høre deres mest sexy straffer av partner, eller straffer dere har utført selv. 

NB!! dette skal være sexy og pirrende, ikke abuse. 

Anonymkode: 293d4...785

Skrevet

Partneren min satte meg på toalettet, så spredde han bena mine og tissa i do. Jeg fikk litt på meg, så måtte dusje etterpå 

Anonymkode: 293d4...785

• Liker 3
Skrevet

Bindt som en sjøstjerne i sengen, med bind for øynene, og måtte ligge å vente på han. Han passet på at jeg hørte at han kom med diverse, så var han borte en stund før han kom tilbake. Sinnsykt pirrende! Han hadde bla med seg stearinlys, isbiter, div pisker osv. Jeg hadde ikke lov til å lage en lyd, selv sa han ingenting. 

Har måtte sitte på kne i dusjen, også har han tisset på meg. Etter det måtte jeg vaske han ren.

En gang bandt han meg fast, liggende over en stor puff, da fikk rygg og rumpe gjennomgå.

Jeg har måtte gå ut med både vaginalkuler, og analkuler. 

Jeg har blitt festet til sengen med håndjern, og fått på "ben-spreder".

Han binder meg slik at armer og ben er bindt sammen. 

Han er glad i strips også, og sist helg brukte han strips og ikke tau når han skulle binde opp puppene mine. 

Jha, sånn går no dagene😅

Anonymkode: ad2b1...83d

• Liker 9
Skrevet

Ris på blanke messingen…. både gir og får..  begge deler tenner meg

Skrevet

Silent treatment, sove på sofaen og kjeft.

• Liker 14
Skrevet
Voksenmann skrev (1 time siden):

Silent treatment, sove på sofaen og kjeft.

Skikkelig kvinnfolk hun der altså 👍🤣

Anonymkode: 15f7d...aeb

Skrevet

Ris på rumpa er alltid en deilig "straff," spesielt når han beordrer meg til å kle av meg først, og legge meg over fanget hans.. Mmmm.

Er også veldig deilig å bli bundet fast til sengen, og brukt lenge. 🥰

Har også blitt bundet med tau i suspension (shibari), mens jeg hadde bind for øynene, og kjæresten hadde sex med meg mens jeg hang i i tauene og han bare svingte meg frem og tilbake på pikken hans. Sykt opphissende og deilig.

Har også vært bundet i såkalt predicament bondage, semi-suspended, med analkrok i rumpa mens kjæresten satt og så på meg etterpå, der jeg rødmende og kåt strevde med å holde balansen.  Ble pult i den stillingen også, mens analkroken var inni. Elsker kjæresten min! ❤️

Anonymkode: 00ed0...2da

• Liker 4
Skrevet

Det var jo den gangen han bandt meg fast i senga, jeg lå der grisekåt og forventningsfull- så sier han "nei er for sliten til å gidde å gjøre noe med deg"

Anonymkode: 315b6...ad7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 4.13):

Bindt som en sjøstjerne i sengen, med bind for øynene, og måtte ligge å vente på han. Han passet på at jeg hørte at han kom med diverse, så var han borte en stund før han kom tilbake. Sinnsykt pirrende! Han hadde bla med seg stearinlys, isbiter, div pisker osv. Jeg hadde ikke lov til å lage en lyd, selv sa han ingenting. 

Har måtte sitte på kne i dusjen, også har han tisset på meg. Etter det måtte jeg vaske han ren.

En gang bandt han meg fast, liggende over en stor puff, da fikk rygg og rumpe gjennomgå.

Han er glad i strips også, og sist helg brukte han strips og ikke tau når han skulle binde opp puppene mine. 

Jha, sånn går no dagene😅

Hva synes du om å strips på puppene sammenlignet med tau? 

Anonymkode: ce288...7ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 4.13):

Jha, sånn går no dagene😅

men midt på natten lørdag er ikke det heteste tidspunktet for kinky shit ser det ut til

Anonymkode: 06fb8...92a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva synes du om å strips på puppene sammenlignet med tau? 

Anonymkode: ce288...7ff

Jeg liker tau bedre, stripsene er jo mye hardere og ble vondere i lengden, mannen elsket det derimot😅

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

men midt på natten lørdag er ikke det heteste tidspunktet for kinky shit ser det ut til

Anonymkode: 06fb8...92a

?

• Liker 1
Skrevet

Denne følger jeg gjerne for ideer! 

Anonymkode: 41630...b08

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og innlegg som bryter seksualitetsforumets retningslinjer.

Anki, mod

Skrevet

I forbindelse med svangerskap har noe endret seg her og er blitt glad i lettere straff. Tenner ekstremt på lette klaps på puppene, underlivet og Dirty talk. 
Vi har prøvd oss forsiktig frem der han under sex slår, klyper og skviser pupper og nipler. Spanker rumpa. Litt Dirty talk som «din hore, sug meg». Jeg blir så kåt jeg ikke klarer å få orgasme selv om jeg ellers lett kommer. Også tenner han på å fingre litt analt, så det hender jeg lar ham forstå det er greit. Vi har et sinnsykt godt sexliv, men litt spicy er det nå med dette. 

Anonymkode: 21ba8...e15

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

I forbindelse med svangerskap har noe endret seg her og er blitt glad i lettere straff. Tenner ekstremt på lette klaps på puppene, underlivet og Dirty talk. 
Vi har prøvd oss forsiktig frem der han under sex slår, klyper og skviser pupper og nipler. Spanker rumpa. Litt Dirty talk som «din hore, sug meg». Jeg blir så kåt jeg ikke klarer å få orgasme selv om jeg ellers lett kommer. Også tenner han på å fingre litt analt, så det hender jeg lar ham forstå det er greit. Vi har et sinnsykt godt sexliv, men litt spicy er det nå med dette. 

Anonymkode: 21ba8...e15

Hæ? Hva mener du med uthevet setning..?

Anonymkode: 41630...b08

Skrevet

Lite originalt her, kun perioder med sexnekt. Hun vet det funker. 

Anonymkode: 898cd...af4

Skrevet

Pleier som regel å få spanking! 😍

• Liker 1
Skrevet

Innesperra på utedassen i -5, påska 2019. Måtte love å gå med på nye og uprøvde aktiviteter i halmen før hun slapp meg ut. Mer utpressing enn straff, egentlig...

Anonymkode: f0ab4...b1d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Innesperra på utedassen i -5, påska 2019. Måtte love å gå med på nye og uprøvde aktiviteter i halmen før hun slapp meg ut. Mer utpressing enn straff, egentlig...

Anonymkode: f0ab4...b1d

Haha!

Anonymkode: 650bb...ddc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...