AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Kjæresten min er veldig opptatt av at jeg ikke skal bruke for mye sminke. Han sier han hater leppestift og skal jeg ha neglelakk så skal det være svart for det synes han er sexy. Han snakker dritt om damer som er veldig sminket, som har synlige kosmetiske inngrep i ansiktet som fillers, falske vipper, tatoverte bryn osv, men på sosiale medier liker han bilder av sånne damer med tommel opp eller med hjerte, og til og med blunkekysse emoji. Jeg gremmer meg når jeg ser hvordan kommenterer og blir oppriktig lei meg. Jeg tror faktisk ikke han klarer å se at mange av disse damene er sminket, og har fikset på utseendet. Anonymkode: 0540c...8fb 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjæresten min er veldig opptatt av at jeg ikke skal bruke for mye sminke. Han sier han hater leppestift og skal jeg ha neglelakk så skal det være svart for det synes han er sexy. Han snakker dritt om damer som er veldig sminket, som har synlige kosmetiske inngrep i ansiktet som fillers, falske vipper, tatoverte bryn osv, men på sosiale medier liker han bilder av sånne damer med tommel opp eller med hjerte, og til og med blunkekysse emoji. Jeg gremmer meg når jeg ser hvordan kommenterer og blir oppriktig lei meg. Jeg tror faktisk ikke han klarer å se at mange av disse damene er sminket, og har fikset på utseendet. Anonymkode: 0540c...8fb Han kommenterer på damer han kjenner som bekjente/ venninner Ts Anonymkode: 0540c...8fb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 For en dust Anonymkode: 50da8...af0 15
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Er også i mot at kvinner bruker sminke, men hans kommentarer høres mer ut som man bare hater kvinner så lenge de ikke er tilgjengelig for han . Anonymkode: 79805...34f 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 Det her er så typisk menn at jeg har ikke ord. 😂 Anonymkode: 98b7c...5b1 14
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg tror faktisk ikke at han ser at en del damer har fikset på utseendet, men at han tror at de er så freshe og pene. Han har en bekjent/venninne som er hudpleier, og det er en voksen dame som jeg ser både har botox, restylan, vippeextentions og akryl negler. Hun har tatt mange dermapen behandlinger og sikkert andre ting også på huden sin. Hun ser bra ut og under bildet av hennes ansikt skriver han "beautiful" og legger ved en blomster emojie 🤮 Anonymkode: 0540c...8fb 1
Tough cookie Skrevet 13. oktober 2021 #7 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det her er så typisk menn at jeg har ikke ord. 😂 Anonymkode: 98b7c...5b1 Er det typisk menn? 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #8 Skrevet 13. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tror faktisk ikke at han ser at en del damer har fikset på utseendet, men at han tror at de er så freshe og pene. Han har en bekjent/venninne som er hudpleier, og det er en voksen dame som jeg ser både har botox, restylan, vippeextentions og akryl negler. Hun har tatt mange dermapen behandlinger og sikkert andre ting også på huden sin. Hun ser bra ut og under bildet av hennes ansikt skriver han "beautiful" og legger ved en blomster emojie 🤮 Anonymkode: 0540c...8fb Nå gikk du litt langt, ditt troll. Anonymkode: 50910...217 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #9 Skrevet 13. oktober 2021 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Er det typisk menn? Jepp. De snakker nedlatende om kvinner som ser pene ut, sminker seg, tar fillers, tatoveringer og hva det enn måtte være, men så runker de til det eller beundrer det innerst inne. Alle mennene jeg har vært med har vært sånn. "Du må aaaldri ta silikon", og så sitter han å nærmest jukker dataskjermen til mange kvinner med silikon. Noen med naturlig resultat, men fortsatt silikon. Menn flest vet ikke hva de vil ha og bare følger strømmen og sier hva som helst for å gjøre dama fornøyd. Anonymkode: 98b7c...5b1 10
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #10 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå gikk du litt langt, ditt troll. Anonymkode: 50910...217 Forstår ikke hva du mener? Jeg er ikke troll Ts Anonymkode: 0540c...8fb 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #11 Skrevet 13. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Forstår ikke hva du mener? Jeg er ikke troll Ts Anonymkode: 0540c...8fb Jada,jada. Gå å legg deg du. Hvis det du sier er sant, så går du først å slår opp med han, også legger du deg. Anonymkode: 50910...217 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #12 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jada,jada. Gå å legg deg du. Hvis det du sier er sant, så går du først å slår opp med han, også legger du deg. Anonymkode: 50910...217 Det er sant. Han sier han gjør det for å være hyggelig mot de, og hvis han synes de ser bra ut gir han de kompliment. Han mener ikke noe med det, sier han, men jeg blir sjalu og usikker. Ts Anonymkode: 0540c...8fb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #13 Skrevet 13. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er sant. Han sier han gjør det for å være hyggelig mot de, og hvis han synes de ser bra ut gir han de kompliment. Han mener ikke noe med det, sier han, men jeg blir sjalu og usikker. Ts Anonymkode: 0540c...8fb Som jeg sa, slå opp, også går du å legger deg. Ny, flott dag imorgen😄 Anonymkode: 50910...217 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #15 Skrevet 14. oktober 2021 Menn er skada Anonymkode: 80374...c80 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #16 Skrevet 14. oktober 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Som jeg sa, slå opp, også går du å legger deg. Ny, flott dag imorgen😄 Anonymkode: 50910...217 La nå folk være i fred. Om du ikke kjøper problemstillingen så kan du holde deg unna. Vi er mange kvinner som opplever lignende hele tiden. Menn har ikke peiling. Anonymkode: 3404f...7da 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #17 Skrevet 14. oktober 2021 Han er redd du skal få den samme oppmerksomheten han gir andre om du sminker deg - Dette er en måte å kontrollere deg på. Anonymkode: f0ccc...97b 9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #18 Skrevet 14. oktober 2021 Hahaha😂, høres ut som en mann som helst ikke vil at andre skal sikle på deg slik han sikler på andre. Så når du da slutter helt å fixe deg, syntes han nok på et punkt at du gjerne kan fikse deg hjemme for han men tone deg ned offentlig. Sannsynligvis klage på at du aldri pynter deg for han. En forutsigbar og grunn mann som ser sin dame som eiendom og ikke en partner Anonymkode: 87d1f...b99 7
Gjest På druen Skrevet 14. oktober 2021 #19 Skrevet 14. oktober 2021 Han nekter deg å sminke deg for at andre menn ikke skal se på deg, fordi det er det han egentlig synes er fint. Han høres sjalu og kontrollerende ut.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #20 Skrevet 14. oktober 2021 Det er ikke alt man kan forstå seg på. Har en eks som var ekstremt kontrollerende og opptatt av at jeg skulle være tynn. Kontrollerte alt jeg fikk i meg, maste på at jeg måtte trene mer og fulgte dette nøye. Han skulle faen ikke ha noen feit kjerring. Jeg jobbet fulltid i et aktivt yrke, trente før og etter jobb. Jeg spiste ikke sukker, sauser, dressing, kaker eller noe lignende. Jeg levde på rent kjøtt og grønnsaker, var forsiktig med frukt. Veide 57kg på 167 høy da maset begynte. Veide 47kg da jeg dro fra han, brukte minste str på bikbok på den tiden. Så kom det frem at han hadde vært utro mange ganger og med damer som Veide 70-90kg. Forstå den som kan. Anonymkode: 8dd54...754 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå