Gå til innhold

tv 2 play

sommerfugl89

Anbefalte innlegg

Hei.

Til dere som har abonnement, jeg bestilte først filmer og serier uten reklame til 139, det finnes også abonnement til 89 kr med reklame. Får man da reklame under serier eller gjelder det andre programmer/direktesendte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
Gjest Blinkie

Utrolig irriterende med alle reklamene på tv2 play.. jeg betaler ikke for å se reklame. Jeg kommer til å si opp tv2 play når farmen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (På 7.11.2021 den 23.18):

Utrolig irriterende med alle reklamene på tv2 play.. jeg betaler ikke for å se reklame. Jeg kommer til å si opp tv2 play når farmen er ferdig.

Jeg lasta ned adblocker og da funker det uten den forbanna reklamen (eller annonse som tv2 kalte det da jeg klagde!! 🙄) Lurer på om de kjører "annonse" til abonnementet som koster 139 kr/mnd eller om det "bare" er til abonnementet på 89 kr/mnd...  Jeg forstår at de får inn penger via annonsene, men det burde vært forbeholdt de som ikke betaler for å se!  Dessuten er vel tv 2 den eneste (rett meg gjerne dersom jeg tar feil!) som kjører reklame til tross for at man har tegnet et abonnement som koster penger!!  Hovedgrunnen til at jeg ikke ser på lineær tv i dag, er på grunn av at jeg ikke orker all den reklamen, samt at jeg kan se programmene når jeg måtte ønske! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 time siden):

Jeg lasta ned adblocker og da funker det uten den forbanna reklamen (eller annonse som tv2 kalte det da jeg klagde!! 🙄) Lurer på om de kjører "annonse" til abonnementet som koster 139 kr/mnd eller om det "bare" er til abonnementet på 89 kr/mnd...  Jeg forstår at de får inn penger via annonsene, men det burde vært forbeholdt de som ikke betaler for å se!  Dessuten er vel tv 2 den eneste (rett meg gjerne dersom jeg tar feil!) som kjører reklame til tross for at man har tegnet et abonnement som koster penger!!  Hovedgrunnen til at jeg ikke ser på lineær tv i dag, er på grunn av at jeg ikke orker all den reklamen, samt at jeg kan se programmene når jeg måtte ønske! 

Helt enig med deg. Vi har kuttet ut vanlig tv, og har flere apper på TV-en i stedet. Mye bedre. Men nå har tv2 startet med 17 sekunder med reklame før farmen. Og helt sikkert andre programmer også. Det er ikke greit. Vi blir tvunget til å se reklame 🙄 Skal uansett si opp tv2 appen etter farmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvemsomhelst

Det er ingen reklameavbrudd i det tv2-play abb. Jeg har.  Det er vel det dyreste, men kan ikke huske at det kom opp flere alternativer den gangen jeg bestilte det.  
Tv2 på TV har aldri vært det verste ang.reklamer. Husker før, da jeg så mye på tv3 på tv med parabol og viasat. Reklamepauser hele tiden og mer av det enn programmet som gikk.  Akkurat som på viafree. 
Det er irriterende med reklamepauser. Den eneste kanalen jeg gidder å se på direkten er faktisk nrk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...