Gå til innhold

Når elsker plutselig sletter meg, hva tyder det på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig slettet som venn på snap. En uke etter vi hadde sex. Og han sendte meg melding noen dager etter treff. Og det er han som har vært mest på/ivrig for å treffes. Dessuten skrytet av sexen.
Synes det er merkelig. Sitter jo igjen som er spørsmålstegn og lurer på hvorfor. 
Jeg synes det er barnslig å ikke kunne gi beskjed. Må nesten bare le. For hadde faktisk tenkt å ikke treffe han mer, men jeg hadde tenkt å være ærlig å si ifra. 
Har lyst å sende han en litt frekk melding. Er det yey or no? 

Anonymkode: 58a3f...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyder på at du burde slutte å ha sex med folk du ikke er i forhold med. Hadde du kjent ham og hatt en relasjon utenom sexen, ville du merket at det ikke var noe holdbart mellom dere. 

Anonymkode: 3de79...1b3

• Liker 3
Skrevet

Jeg tipper han ikke er heeeelt singel, og enten ble avslørt eller sto i fare for å bli avslørt. 

Anonymkode: d57d4...c82

• Liker 10
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Plutselig slettet som venn på snap. En uke etter vi hadde sex. Og han sendte meg melding noen dager etter treff. Og det er han som har vært mest på/ivrig for å treffes. Dessuten skrytet av sexen.
Synes det er merkelig. Sitter jo igjen som er spørsmålstegn og lurer på hvorfor. 
Jeg synes det er barnslig å ikke kunne gi beskjed. Må nesten bare le. For hadde faktisk tenkt å ikke treffe han mer, men jeg hadde tenkt å være ærlig å si ifra. 

Kan han ha funnet seg en ny lekekamerat? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tipper han ikke er heeeelt singel, og enten ble avslørt eller sto i fare for å bli avslørt. 

Anonymkode: d57d4...c82

Tenkte det samme. Han lover sikkert gull og grønne skoger, skal være trofast fra nå av. "Se, jeg har slettet henne fra snap og alt!"

Anonymkode: daff6...1d3

• Liker 3
Skrevet

Han vil ikke ha noe med deg å gjøre 

Anonymkode: 82614...6a1

• Liker 1
Skrevet

Den berømte ghostingen…

Anonymkode: c3240...1ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den berømte ghostingen…

Anonymkode: c3240...1ab

Hvorfor? Feigt å ikke bare gi beskjed. Teit hvis jeg sender mld? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er teit. Du hadde jo uansett tenkt til å stoppe selv så. Da er du bare barnslig.

Anonymkode: 69eab...ad7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja! Han vil ikke ha noe melding fra deg- move on.

Anonymkode: d3929...cf1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor det? 

"Hei! Jeg så du hadde slettet meg fra snap. Jeg ville bare si i fra at jeg hadde tenkt til å slette deg før du slettet meg. Jeg bare rakk ikke å gjøre det. Men da vet du det nå, at jeg hadde tenkt til å slette deg før du slettet meg. Så fakta er at det egentlig er jeg som dumpet deg, fordi jeg tenkte tanken først 🤌💅"

Nei, det kommer ikke til å se teit ut i det hele tatt, faktisk... 

Anonymkode: 8856e...2d6

• Liker 4
Skrevet

Har du testet deg for syfilis?

• Liker 2
Skrevet

Det tyder aller mest på at han ikke har respekt for andre, barnslig ja, men aller mest respektløs, for sånt gjør ikke oppegående mennesker. Vær glad du er kvitt han, og ikke gidd å spekulere i om han har møtt en ny, om han kanskje ikke er singel, om han har mistet interessen.. han er ikke verdt det. Og iallefall IKKE skriv til han, det beste du kan gjøre er å forholde deg helt stille, for da vil han lure på hva du tenker. Aldri mer ta kontakt, glem han og gå videre. Du fortjener bedre!

Anonymkode: 3efa7...907

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Du tapte, dessverre. 

Menn vinner når de får sex, kvinner vinner når de oppnår forhold etter sexen.

Du kan sende meldinger og si hva du føler om det hjelper å få ut frustrasjonen. Til syvende og sist bør du bare ta det nederlaget og gå videre. Din situasjon er dessverre ikke noe nyhet og vil du unngå at det gjentar seg, må du velge med større omhu hva slags typer du går etter.

• Liker 2
Skrevet

Det tyder kanskje på en manglende respekt og lite varme følelser, eventuelt at en har veldig/unormalt store problemer med hvordan avslutte en relasjon. Et mye viktigere spørsmål er om en er villig til og om det er sunt å inngå i en slik relasjon eller om det strider med selvrespekten. Om det gjør det har en gode forutsetninger for å foreta noen retningsvalg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...